bf 2042 söker folk att spela med

Permalänk
Avstängd

bf 2042 söker folk att spela med

Tjenare jag har börjat spela batlefield 2042 men sjukt tråkigt spela själv. så tänkte kolla om någon svensk vill spela med mig vi kan prata på discord medans vi spelar är ok spelare men ingen proffs hehe. tacksam skriv er discord om du är intreserad.

Visa signatur

dyslexi men försöker blir lite bättre hela tiden förlåt. Men gör det inte med vilje försöker verkligen men har sjukt svårt för just sånas saker sen annat e jag jätte duktig på har otur men skäms ofta när skriver försöker använda rättstavningsprogram så blir så bra som möjligt. och lära mig lite för skäms själv

Permalänk
Samsung Sverige

Ta en titt i Geeks Discord. Finns lite folk som spelar 2042 där

https://discord.gg/Fud8P328

//Pontus

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakimen:

Tjenare jag har börjat spela batlefield 2042 men sjukt tråkigt spela själv. så tänkte kolla om någon svensk vill spela med mig vi kan prata på discord medans vi spelar är ok spelare men ingen proffs hehe. tacksam skriv er discord om du är intreserad.

Kan lägga till mig om du vill spela! Roxxxxxxstar på origin. Vill inte påstå att jag är något proffs heller, men lite discord och pangande är inte fel.

Visa signatur