Google är lite förvirrat? positions fel?

Permalänk
Medlem

Google är lite förvirrat? positions fel?

Har sen ett par dagar tillbaka ett irriterande litet fel.
Google har fått för sig jag är i finland?

Ganska irriterande då jag överallt bockat i sverige, men tillomed i mobilen nu så får jag upp skit från finland när jag gör en google sökning, varit inne i mitt konto som sagt och överallt som har med saken o göra (vad jag vet) står det swe nu.
Så frågan är vad har jag missat och hur löser jag det är inte intresserad av finska sökresultat.

Visa signatur

Är man rädd för vargen.Har man inget i skogen att göra.

Permalänk
Medlem

Eftersom bilden inte vill visas och inte heller existerar på deras webbsida, så antar jag du menar google.se? Vad händer om du ändra till svenska sökresultat, efter att du har gjort en sökning? Är kakor tillåtna för google.se?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Eftersom bilden inte vill visas och inte heller existerar på deras webbsida, så antar jag du menar google.se? Vad händer om du ändra till svenska sökresultat, efter att du har gjort en sökning? Är kakor tillåtna för google.se?

.Com .Se spelade ingen roll samma problem. har ändrat till alla språk fram o tillbaka rensat kakor och allt annat med. Vägrade fungera. Gick o tog lite luft o nu tadda magiskt fungerar det. Btw bilden visade bara att det står finland längst ner till vänster när man e inne på google. tack för hjälpen iaf även om vi inte vet vad som löste det hela

Visa signatur

Är man rädd för vargen.Har man inget i skogen att göra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fahrd:

.Com .Se spelade ingen roll samma problem. har ändrat till alla språk fram o tillbaka rensat kakor och allt annat med. Vägrade fungera. Gick o tog lite luft o nu tadda magiskt fungerar det. Btw bilden visade bara att det står finland längst ner till vänster när man e inne på google. tack för hjälpen iaf även om vi inte vet vad som löste det hela

Ok. Skönt att det löste sig trots allt Men om du får samma problem igen, gå då till qwant.com och se om du får samma problem. Om inte, så är det Google som jävlas med dig (jag skulle då inte bli förvånad -.-).

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Ok. Skönt att det löste sig trots allt Men om du får samma problem igen, gå då till qwant.com och se om du får samma problem. Om inte, så är det Google som jävlas med dig (jag skulle då inte bli förvånad -.-).

sjukt är det, annonser i nallen kommer fortfarande på finska retar ihjäl mej på det, pcen visar nån enstaka på finska.

Men på det stora hela verkar saker fungera som de ska nu

Visa signatur

Är man rädd för vargen.Har man inget i skogen att göra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fahrd:

sjukt är det, annonser i nallen kommer fortfarande på finska retar ihjäl mej på det, pcen visar nån enstaka på finska.

Men på det stora hela verkar saker fungera som de ska nu

Av ren nyfikenhet, innehåller reklamen som visas på finska personlig eller opersonlig? Jag menar, det du har sökt på tidigare, visas det i reklamen eller inte?

Bra att det verkar det funka bättre nu

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.