Apples AR-headset kan kosta 18 000 kronor

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nr42:

Jaså, jag tycker det känns som märkesdyrkan. Folk glömmer gärna allt möjligt skit som deras favorit har gjort/gör. Skit ska skit ha annars fortsätter dom, dock ska cred ges där det förtjänas.

Om det känns bättre för dig så kör på det. 👍

Permalänk
Medlem

Tycker ändå det här låter extremt billigt. Nästan så att jag inte vågar tro på det.
Den billigaste versionen av Microsofts HoloLens 2 kostar jämförelsevis 42,095kr.

Permalänk
Medlem

Samma pris som för ett OK grafikkort känns ju rimligt

Men mer intressant hur de tänker integrera (låsa) dem i Apples ekosystem.

Permalänk
Medlem

DOA

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyingls7:

Vad tillför de här kommentarerna diskussionen egentligen? Tröttsamma one-liners för att jaga likes av andra Apple-hatare.

Man får tycka vad man vill men kan vi inte försöka skriva objektiva och konstruktiva inlägg som för diskussionen framåt, tack

Att gnälla på Apple är alltså inte konstruktivt men att gnälla på folk som gnäller på Apple för diskussionen framåt? Okej, då är jag med

Permalänk
Medlem
Skrivet av Delaxo:

Att gnälla på Apple är alltså inte konstruktivt men att gnälla på folk som gnäller på Apple för diskussionen framåt? Okej, då är jag med

Ok, skillnaden är;
1. De två citerade inläggen är sarkastiska och inte ett dugg verklighetsförankrade.
2. Kritiken handlar om inläggen i sig, inte kritik mot Apple i allmänhet.
3. Kritiken är befogad och inte gnällig till skillnad från de citerade inläggen.

Permalänk
Medlem

Hur kan man ha en åsikt om ett spekulerat pris på en spekulerad produkt?

Permalänk
Medlem

$2000 är lite billigare än jag förväntar mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyingls7:

Vad tillför de här kommentarerna diskussionen egentligen? Tröttsamma one-liners för att jaga likes av andra Apple-hatare.

Man får tycka vad man vill men kan vi inte försöka skriva objektiva och konstruktiva inlägg som för diskussionen framåt, tack

Kommentarerna är till för att vi är olika och vill få ut av våra tankar att hålla på med att vara moral polis och leka intellektuell gör inte dig mer intressant.

Du gör ju likadant igenom att kritisera andra och på det viset få likes (Inlägg som för diskussionen framåt tack) lol glad på dig du och lycka till😄

Permalänk
Medlem

Apple och överpris...

Ge mig något nytt.

Permalänk
Medlem

Knappt jag accepterar priset på deras max pro modell idag. Kommer definitivt att fortsätta hålla mig till PC för gaming.

Permalänk
Medlem

Åh, en komplett top of the line, all in one VR-lösning för samma pris som ett grafikkort i övre medelklassen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordekai:

Hur kan man ha en åsikt om ett spekulerat pris på en spekulerad produkt?

När det är nyhetstorka så kan man meta om meta

Permalänk
Skrivet av Mr_Lazy:

När det är nyhetstorka så kan man meta om meta

Meta metar inte, Meta trålar!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dantedali:

Meta metar inte, Meta trålar!!

efter personlig data?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dizzö:

Apple och överpris...

Ge mig något nytt.

Ja, det nya i detta fall är väl att dom förmodade 18 tusen är mindre än hälften av vad Microsoft tar för sitt AR headset. Så det låter ju riktigt billigt!