kartong till 32" monitor

Permalänk

kartong till 32" monitor

Min monitor på 32" har börjat flippa ut, den växlar mellan alla ingångar hela tiden så en ruta syns mitt i skärmen hela tiden.

Gjort reklammation på proshop o fått fraktsedel.. dock har jag inte kartongen kvar...

Var kan man hitta lämplig kartong..?? finns ju inget som passar liksom

Visa signatur

Ryzen 5950X, Asus X570 Gaming-F, Evga 3090 FTW Ultra, 32gb G-skill Neo 3600Mhz, Corsair RM1000i, Corsair H150 med Noctuas snordyra fläktar, Define 7, 4 olika ssd

Permalänk
Medlem

Haha, hade detta problem med min gamla LG 34". Kontakta tillverkarens support. LG skickade ett tomt paket med DHL till mig. Visade sig sen att originalet låg på vinden

Jag åkte även runt till typ Byggmax, Elgiganten m.fl och frågade om kartonger innan jag ringde LG.

Visa signatur

| ASUS ROG Crosshari VIII Dark Hero | AMD Ryzen 5950X | Noctua D15 Chromax | G.Skill TridentZ Royal Gold 32GB DDR4 @ 3600Mhz CL14 | Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC | 2x WD SN850 1TB @RAID 0 + 2x Samsung 860 EVO 1TB @RAID 0 | Corsair HX 1000W | Corsair Obsidian 1000D | LG 34'' 34GN850 |

Monitor Audio Platinum PL100 II + Advance Paris X-P500 + Advance Paris X-A160
Klipsch R-115SW
Sennheiser HD650

Permalänk

Är en AOC testade o ringa dem men nä, de kan inte skicka sånna.. Jävla i-landsproblem.. eller köpa största jäkla flyttkartongen o sen fylla med alla möjliga restmaterial man kan ha hemma

Visa signatur

Ryzen 5950X, Asus X570 Gaming-F, Evga 3090 FTW Ultra, 32gb G-skill Neo 3600Mhz, Corsair RM1000i, Corsair H150 med Noctuas snordyra fläktar, Define 7, 4 olika ssd

Permalänk

kanske får dra till tippen, borde ju finnas en massa "wellpapp" men frågan e hur man ska ta sig ner där haha

Visa signatur

Ryzen 5950X, Asus X570 Gaming-F, Evga 3090 FTW Ultra, 32gb G-skill Neo 3600Mhz, Corsair RM1000i, Corsair H150 med Noctuas snordyra fläktar, Define 7, 4 olika ssd

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Vad hände med originalkartongen?
Hör med tillverkare av kartonger typ christer nöjd, leta runt lite.

Permalänk
Skrivet av westrandy:

kanske får dra till tippen, borde ju finnas en massa "wellpapp" men frågan e hur man ska ta sig ner där haha

Min sambo jobbar på Rusta, hon brukar kunna ta med hem kartonger efter angivet mått och massvis med plastemballage för själva packningen. Kolla med någon sån butik

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

Om du har vägarna förbi Jönköping så har jag en kartong till en AOC Q3279VWF som du kan få.

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem
Skrivet av westrandy:

kanske får dra till tippen, borde ju finnas en massa "wellpapp" men frågan e hur man ska ta sig ner där haha

Tänk på att det är olagligt att plocka från tippen.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Tänk på att det är olagligt att plocka från tippen.

bara olagligt för de spm inte jobbar där.. morsans gubbe som jobbar på en tipp tar hem en jävla massa... sist va det 100kg kaffe som nån lastbil vält med o ansågs osäljbart trots kaffet va vakuumförpackat..

Visa signatur

Ryzen 5950X, Asus X570 Gaming-F, Evga 3090 FTW Ultra, 32gb G-skill Neo 3600Mhz, Corsair RM1000i, Corsair H150 med Noctuas snordyra fläktar, Define 7, 4 olika ssd

Permalänk
Medlem
Skrivet av westrandy:

bara olagligt för de spm inte jobbar där.. morsans gubbe som jobbar på en tipp tar hem en jävla massa... sist va det 100kg kaffe som nån lastbil vält med o ansågs osäljbart trots kaffet va vakuumförpackat..

Det är mycket möjligt, jag bara antog att du precis som jag var en privatperson. Kan inget om policy för anställda.
100KG kaffe måste ju vara en trevlig grej att ställa undan på vind / källare. Lär ju knappast bli gammalt egentligen.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.