Stationär dator Core i7 8700k osv

Permalänk
Medlem

Stationär dator Core i7 8700k osv

Säljer min "gamla" stationära dator som är i väldigt bra skick.

Den har följande delar i sig

Processor: Intel Core i7 8700K
Processorfläkt: Noctua NH-D14
Moderkort: ASUS Strix Z370-F GAMING
RAM: 2x8GB Corsair Vengence 3200
PSU: Corsair AX750W 80 Guld
Chassi: Fractal Design R6
DVD/Blu-raybrännare: LG

Påpekas att jag har kvar kartongen till moderkortet, där alla sladdar samt adaptrar samt hållare för hårddiskar ligger osv, så allt är "komplett". Är väldigt pedant av mig, så sakerna är i väldigt bra skick.

Dessa delar ovan räcker gott för dagens moderna grafikkort, så lägg pengarna på det istället samt köp detta paket ovan

Pris: 4000 kr eller högstbjudande.

KÖR BUD TOM KL 20.00 IMORGON 9/2 I KOMMENTARERNA

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

budar 4k, hämtar

Permalänk
Medlem

tyvär bor i stockholm annars skule vara topen för mitt 3070 som sitter i en egpu just nu

Permalänk
Medlem

Kör budgivning till imorgon kl 20 den som skrivit mest då får den!

Permalänk
Medlem

Tja
Jag får nog dra tillbaka mitt bud tyvärr

Permalänk
Medlem

1500 hämtar

Visa signatur

i7 5820K @ 4,5 gHZ / HyperX 32gb 2133MHz / ASUS X99-A / Gainward RTX 3080 Phoenix 10GB / Samsung 970 EVO Plus 500GB / Samsung C49RG9x

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

för att vara tydlig, kommer inte sälja för under 4k , då kommer annonsen ligga kvar.

Permalänk
Medlem

om du har förbi Stockholm tar jag den gärna

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

om du har förbi Stockholm tar jag den gärna

Ska kolla om jag har kvar lådan i förrådet. I så fall kan jag posta den. Återkommer imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av esafesa:

Ska kolla om jag har kvar lådan i förrådet. I så fall kan jag posta den. Återkommer imorgon.

tror blocket paket är nog billigaste på 200kr max 20kg

Permalänk
Medlem
Skrivet av ResarXam:

tror blocket paket är nog billigaste på 200kr max 20kg

Tror det med. Som sagt. Ska ner i förrådet imorgon. Ska se om jag finner lådan då

Permalänk
Medlem
Skrivet av esafesa:

Tror det med. Som sagt. Ska ner i förrådet imorgon. Ska se om jag finner lådan då

Måste avakta lite gran gjorde lite ommöblering idag hittade en vatten skadda i väggen håller på kolla försäkringen täcker den

Permalänk
Medlem

2200+hämtning

Visa signatur

/ Victor

Permalänk

2500 hämtar

Permalänk
Medlem

2600 hämtar

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem
Skrivet av esafesa:

jag får hoppas över tyvärr be om ursäkt för besväret fått svar från försäkringen den kommer ej täcka den skadan samt min laptop ssd gått sönder idag den myste bytas utt

Permalänk
Medlem

Inga problem! Finns en som skickat PM som vill köpa den för 4000. Så där det ligger nu. Ska se om jag finner kartongen i förrådet bara. Så inga bud under 4000 är intressanta.

Permalänk
Medlem

Har inte kartongen kvar, så kan inte skickas tyvärr, däremot har jag samtliga tillbehör till moderkort samt chassi, inkl manualer osv. Så är läget nu

Permalänk

2800 hämtar (om du ändrar dig)

Permalänk
Medlem
Skrivet av esafesa:

Inga problem! Finns en som skickat PM som vill köpa den för 4000. Så där det ligger nu. Ska se om jag finner kartongen i förrådet bara. Så inga bud under 4000 är intressanta.

Erbjuder 3000 + hämtning

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad