Fler videor där personer har olika åsikter

Permalänk
Avstängd

Fler videor där personer har olika åsikter

Vänner,

Jag eftersöker fler olika åsikter i de videor som ni publicerar. Jag tycker att det skulle bli mycket bättre videor om de två som figurerar har olika åsikter. Jag, personligen, tycker att det blir tråkigt om alla har samma åsikt.

Tänk er att man fajtas om Windows eller Linux, det hade då varit bra om en person tyckte att Windows var bäst därför att... och att den andra personen tyckte att Linux var bättre därför att... Eller är Mac bäst på allting?

Ni förstår säkert i vilken riktning jag vill komma. Det blir så ointressant om två personer i en video bara säger "ja" när den andra personen säger något. Jag vill att man ska våga ifrågasätta det som den andra personen säger. Det finns, som bekant, inte något som är sant till 100%.

Ett annat exempel är grafikkort. Är Radeon, GeForce eller något annat bäst? Vad ska man använda på Windows, Linux och Mac?

Det finns så många olika saker där åsikterna är olika och jag tycker att ni bör föra fram dessa. Det skulle bli så mycket bättre.

Det är vad jag tycker.

Permalänk
Konsolpleb 🕹

Jag håller absolut med i sak. Men sen tycker vi ju ganska lika i många saker. Förutom vad det gäller läsk 😅

Men man kan ju absolut försöka ta ett annat perspektiv för att skapa lite dynamik i diskussionerna!

Visa signatur

240p är livet