Söker någon som kan integrera C# program med Windows Forms

Permalänk
Avstängd

Söker någon som kan integrera C# program med Windows Forms

Jag har skrivit ett program på ungefär 180 rader C#. Det innehåller OOP, men är inte särskilt avancerat.
Här är koden ifall någon vill ta en titt.

Det jag behöver är ett Windows Forms-program, som har samma funktion som programmet ovan.
Jag har bifogat ett bildexempel på hur GUI:t kan se ut, en riktigt enkel historia med en ruta med text för vad som förväntas skrivas, en ruta för input, och en knapp som kör programmet till nästa steg.
Flera knappar är så klart helt okej om det är enklare, men det är ett exempel på hur enkelt det är okej att det är.
Den enda output som behövs är statistiklistan som visas när spelet är färdigt, och kan lämpligen visas i ett popup-fönster, eller hur man vill lösa det på annat sätt.

Viktigt är att programmet är så absolut simpelt och grundläggande som möjligt, men ändå fungerar. Inga krusiduller.

Priset på 300:- är inte spikat i sten, utan kan diskuteras.

Förslagsvis visas det färdiga GUI:t upp genom Zoom eller liknande, så sker betalning när programmet är färdigt, men innan det överlämnas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är det till ett hobbyprojekt eller ett skolarbete?

Visa signatur

5800X3D @Kombo Strike 3 / 32GB DR RAM @3800MHz,CL16 / 3090 Turbo @1695MHz,0.750V

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Exydia:

Är det till ett hobbyprojekt eller ett skolarbete?

Det vet jag faktiskt inte om jag törs förtälja.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ricerunner:

Det vet jag faktiskt inte om jag törs förtälja.

Okej, då vet jag inte om jag törs hjälpa till.

Visa signatur

5800X3D @Kombo Strike 3 / 32GB DR RAM @3800MHz,CL16 / 3090 Turbo @1695MHz,0.750V

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exydia:

Är det till ett hobbyprojekt eller ett skolarbete?

Kollar man TS:s historik så är det 100% för skolarbete.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iknight:

Kollar man TS:s historik så är det 100% för skolarbete.

Arbeta smart, inte hårt. Att lära sig outsourcing vid ett tidigt skede är väl inte fel? 😁

Permalänk
Avstängd

Jag kan utöka erbjudandet om att en privatlärare som är kunnig i ämnet kan vara godtagbart också, med diskuterbar prisbild och tidslängd.
Jag vill egentligen bara ha det gjort så fort som möjligt, och lärdom är väl mer värt.

Permalänk
Medlem

Hej!

Har du tillgång till Visual Studio för att koda?

Om så är fallet så kan jag erbjuda mig att lära dig att göra lösningen på egen hand. Jag tar i så fall inget betalt för detta. Jag har gått och funderat på att erbjuda läxhjälp och liknande och skulle se detta som en lärdom och en första erfarenhet.

Skicka PM om det är intressant.

mvh Mikael

Permalänk
Avstängd

Annonsen är avslutad