Vilka konserter eller festivaler ska ni gå på i sommar 🎶🎸🎼 🎙️?

Permalänk
Medlem

Vilka konserter eller festivaler ska ni gå på i sommar 🎶🎸🎼 🎙️?

Vore kul och veta om swec folket ska gå på nån form av antingen konsert eller festival i sommar nu när restriktionerna har hävts.

Börjar och säger att det blir Iron Maiden för tredje gången gilt i sommar på Ullevi 🙂

Ni andra?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Vi har planerat att åka ner till Sweden Rock som är andra veckan i juni. Det är ju inte så långt ner till Sölvesborg från Öland/Kalmar. Men vi har inte köpt några biljetter än. Allt hänger på vädret. Blir det bra väder så är det ett klockrent JA. Blir det regn när festivalen äger rum så skippar vi. Jag har varit på 24 Roskildefestivaler på 1900-talet och är lite halvtrött på regniga festivaler.

Visa signatur

Öland är faktiskt ett ganska coolt landskap att bo i. Vanligtvis svala vårar och milda höstar, varma somrar och milda vintrar. Öland kallas ju allmänt för "solen och vindarnas ö" och visst kan det blåsa och förvandla Kalmarsund och Östersjön till ett rytande inferno. Men vanligtvis blåser det betydligt MINDRE än 30 dagar per år.
Cheers... Oland4ever.com

Permalänk
Medlem

My Chemical Romance och Greta Van Fleet på Gröna Lund i sommar är mina stora evenemang som jag längtar till.

Permalänk

Rammstein x2, Five Finger Deathpunch, Lollopalooza fredagen.

Permalänk
Medlem

Jag var och kikade på Månegarm i Linköping för ett par helger sedan. Det var nog konsertsäsongen för mig, kort men intensiv.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Röstade nej men kom på att jag ska på konsert i september, einstürzende neubauten i Helsingfors. Har inte sett dom sedan dom spelade på Arvika festivalen och det är mitt favorit band så det ses fram emot väldigt mycket.

Hade gärna åkt på Subkult festivalen också men är bortrest då.

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Blir väl Sweden Rock och Avantasia. Hade till Rammstein med för två årsen, men valde att få pengarna tillbaka när det blev inställt.
De har ju släppt nytt album nu igen dock.

Skrivet av Öland 4ever:

Vi har planerat att åka ner till Sweden Rock som är andra veckan i juni. Det är ju inte så långt ner till Sölvesborg från Öland/Kalmar. Men vi har inte köpt några biljetter än. Allt hänger på vädret. Blir det bra väder så är det ett klockrent JA. Blir det regn när festivalen äger rum så skippar vi. Jag har varit på 24 Roskildefestivaler på 1900-talet och är lite halvtrött på regniga festivaler.

Håller med, blir 50% bättre om det är fint väder.
Är som midsommar

Permalänk
Medlem

Lite sugen på Dalhalla Brinner, får se om det ges utrymme för det, systersonen fyller år då.

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.