Retro Konsol: 2st PS1 + En PS2 Slim, Spel & tillbehör (PS1 Lightguns + kontroller)

Permalänk
Medlem

Retro Konsol: 2st PS1 + En PS2 Slim, Spel & tillbehör (PS1 Lightguns + kontroller)

Har haft dem här spel under min ungdom. Nu behöver jag bli av med dem, kanske passar för de som är sugna på retro spel eller som är samlare.
Först och främst har jag tyvärr inga originella kartong på alla tillbehör/konsoler, all skick är begagnad och vissa spelfodral har sprickor/repa eller skadad. All speldisk har förmodligen repa. Manualer för spelfodral är antingen med, saknad eller vissa är skadad.

Skulle vilja helst någon som kan ta emot hela bunten istället för köpa en sak.
Bästa metod skulle vara om det kunde avhämtas, jag befinner mig i Eskilstuna vid centrum, nära fristadstorget.
Alternativ är att skicka genom postnord.

Jag har två Ps1 konsoler:
PS1 9002 (PAL) - Ljudet stoppar plötsligt i spelet, som jag har märkt på Tekken 3.
Annars låter inga problem t.ex. Resident Evil 2. Tror att den har svårare att läsa skivan vid uppstart.
PS1 5002 (PAL) - Inget problem som jag har sett, ser ut som normalt.
Vet ej om det är normalt eller så är jag ovan, men dem låter högt när man spelar.
Kommer ej ihåg om det var så på den tiden. Vet ej heller om dem är chippad eller är bara normal.
Har en strömkabel samt scartkabel.

Sony Original Kontroller Pad 3st:
Pad 1: Start knapp fungerar ej medan Select knappen funkar. Resten av knappar fungerar.
Pad 2: Samma som Pad 1, start knapp funkar inte medan resten funkar.
Pad 3: Dpad-Up knapp fungerar ej, både Start och Select fungerar ej.

Okänd kontroll "Xtreme":
Alla knappar funkar, kontrollen känns obehaglig än PS1 Kontroll Pad

Light Guns:
Original Namco GunCon NPC-103 + Namco Av Adapter Kabel för GunCon.
Real Arcade Lightgun Joytech + papper instruktion + pedal + kabeln på pedal till lightgun + AC/DC adaptor 2st (behövs bara en om man ska spela.)
Jag kan ej verifera om det funkar fortfarande eller om jag har allt tillbehör för lightguns, skicket ser bra och känns bra.

PS1 Spel: (Från topp, början åt vänster)
Worms, Time Crisis, Resident Evil 2, Metal Gear Solid + Special Mission Disc, Castlevania Symphony Of The Night, Donald Duck: Quack Attack + Tigger's Honey Hunt, Rugrats: Studio Tour, Actua Golf 2, Tomb Raider III: Adventures of Lara Croft, Mickey's Wild Adventure, Warcraft II: The Dark Saga, A Bug's Life/Ett Småkryps Liv (Svensk Dub), Soviet Strike, Mortal Kombat Trilogy, Tekken 3.

Har tyvärr tappat bort original fodral för Lord of the rings, Tekken 3, Kingdom Hearts 1.

PS2 Spel: The Lord of the Rings: The Third Age, Battlefield 2: Modern Combat, Medal of Honor: Frontline, Ace Combat: Squadron Leader, Kingdom Hearts 1, Kingdom Hearts 2, Kessen II, True Crime: Streets of LA, Tekken 4.

Jag har ej testat PS2 Slim konsolen, har inga strömkabel.
Har scartkabel och PS2 Original Dualshock 2 (Vet ej om det fungerar som normalt), multitap.

Vet ej hur mycket allt de här är värt, men vet Castlevania SOTN brukas lägga upp typ 500-1000kr, beroende på skick.
Här är extra bilder på speldisk samt manual (PS1)
https://imgur.com/a/h4RO2b3
Bud från 600kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 600 kr Då börjar vi budgivningen på 600:-. Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

SOTN är värt ganska mycket pengar

https://www.pricecharting.com/game/pal-playstation/castlevani...

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 200 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 444 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Oj, visste ej SOTN var så värt mycket pengar haha, trodde runt 1000kr bara.
Aja, Jag avrundar på Söndag kl 20.00, då är det nån som vinner. Lycka till!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 600 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 700 kr Hämtar.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Klockan är över 20.00, vinnaren:@rogga31

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad