Komplett SweC-Bonanza 3 - Summer (Semester) Edition - Diskussion

Permalänk
Medlem

Köpte en google tv för billigt
Skulle gärna köpt en 65 c1

Visa signatur

Monster PC (13900K) (RTX4090) (DDR4-3600 64Gb)
LG C1 Oled 48" Skärm

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av finskholl:

Ja det skulle fungera

Nu hiunner vi inte få till det i konfiguratorn före 22:00 Men vi hörs i PM så ska vi se vad vi kan ordna.

Skrivet av LaoLao:

Synd att ni inte kunde fixa det här erbjudandet, men kul med bonanza. Ni verkar ha fått många nöjda kunder, så trots att jag inte hittade något verkar det ha varit en bra bonanza även den här gången. 🙂

Jag har noterat ditt önskemål och vi hoppas kunna göra något med det längre fram.

Skrivet av Rolfenstein:

Finns det någon chans på en musmatta innan klockan slår 22? Säg t.ex. en.. Zowie G-SR?

Tyvärr inte, men du har ju en ap-billig matta på bonanzan

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Tyvärr inte, men du har ju en ap-billig matta på bonanzan

//Erik

Endast intresserad av att ersätta min G-SR med en ny G-SR, men tack ändå!

Permalänk
Komplett.se

Nu är bonanzan slut för denna gång! Vad kul att så många engagerat sig och önskat i tråden, kommenterat och hängt med.

Vi har en liten sak till att bjuda på, kolla in https://www.komplett.se/kampanj/161357/komplett-swec-bonanza

//Erik, Noa och resten av gänget på Komplett.se

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Tack för en fin kampanj. Trots att jag satt och hoppades hela dagen på ett 3080ti. Men fick bli ett tangentbord iallafall.

Visa signatur

ASUS TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 |i7 12700K | Kingston Fury 32GB DDR4 3600MHz
Gigabyte RTX 3080ti gaming oc |EK-AIO 360 | Seasonic Focus plus 750W |
Samsung 970 EVO m.2 1TB | Samsung SSD EVO 860 1TB | Fractal Design R6 | Logitech G15 Keyboard | Sennheiser PC 350|

Permalänk
Medlem

Tack komplett för denna Bonanza! Blev ett köp av Philips teven, hoppas jag blir nöjd med den. Har just nu en Thompson tv på 48 tum från 2013.

Permalänk
Medlem

Faesen oxå. Missade denna helt ... 😕

Visa signatur

"When elephants fight, it is the grass that suffers"

Permalänk
Medlem
Skrivet av bikerrog:

Tack komplett för denna Bonanza! Blev ett köp av Philips teven, hoppas jag blir nöjd med den. Har just nu en Thompson tv på 48 tum från 2013.

Har en sedan tidigare och för priset är den riktigt bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreas89:

Har en sedan tidigare och för priset är den riktigt bra

Låter ju bra!
Får hoppas att jag upplever detsamma...
Är mest orolig att "brister" i bilden blir mycket tydligare när man går upp så pass i storlek samt även upplösning till 4k?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bikerrog:

Låter ju bra!
Får hoppas att jag upplever detsamma...
Är mest orolig att "brister" i bilden blir mycket tydligare när man går upp så pass i storlek samt även upplösning till 4k?

Inget jag tänkt på men jag sitter mer än 4m från vår och är inte så bildnördig som man kan intala sig själv.

Enda jag stör mig på med vårt x är att panelen verkar sitta med någon typ av clips i ramen och jag tycker mig se dessa i glipan mellan ram och bildytan.

Permalänk
Medlem

Tack Komplett!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

LEdsen men den SSDn vi har emd enna gång öär vad som bjuds.
Varför önskar ni 2,5" före NVMe?

Det var uppe för diskussion men denna gång blev det vatten. Men nästa gång kanske vi kan få till en go luftkylare.

Vad tycker du är ett nice chassi?

//Erik

Tack för bonanzan! hade föredragit 2.5" SSD då jag har fler burkar på SATA än som har NVME slots... och pris. jag hade hellre köpt en eller två 250/500~gb än en stor 2TB. många av oss har väl fler system än Main/gaming rig. jag har två/tre extra "speldugliga" burkar för gäster...

Visa signatur

Xeon E5450@3.2ghz
9800GTX+

Permalänk
Medlem

Nästa gång kanske ni kunde köra fram till 00:00. När barnen väl var nattade och man hade tid att sätta sig framför datorn då var hela Bonanzan redan över.

Permalänk
Medlem

Ahh missade detta helt igår.
Gymmet kl 9-10:30, sen stressade för att hämta flytväst till grabben som vi lånat ut. Skulle vara i stan igen kl 12 med sambo och barnen. Och en dusch innan detta.
Lunch på stan mellan 12-13, båttur till öarna för lite vandring.
Kom på det nästan 24h efteråt.

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av bikerrog:

Tack komplett för denna Bonanza! Blev ett köp av Philips teven, hoppas jag blir nöjd med den. Har just nu en Thompson tv på 48 tum från 2013.

vilken modell?

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag fortsätter hoppas på ett corsair k100 opx

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adnerhill:

vilken modell?

Thomson modellen är 48FU4243

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreas89:

Inget jag tänkt på men jag sitter mer än 4m från vår och är inte så bildnördig som man kan intala sig själv.

Enda jag stör mig på med vårt x är att panelen verkar sitta med någon typ av clips i ramen och jag tycker mig se dessa i glipan mellan ram och bildytan.

Tack för input! Hoppas som sagt jag blir nöjd...

Permalänk
Medlem

Beställde ett tangentbord men man blir ju inte så där jätteimponerad (snarare vettskrämd) när man läser recensionerna. Blir nog att skicka tillbaka

Permalänk
Medlem
Skrivet av Legacy_wow_jon:

Beställde ett tangentbord men man blir ju inte så där jätteimponerad (snarare vettskrämd) när man läser recensionerna. Blir nog att skicka tillbaka

Beställde också, är till min mor.. Men får väl helt enkelt testa innan det skickas tillbaka..

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Skrivet av AxxT:

Beställde också, är till min mor.. Men får väl helt enkelt testa innan det skickas tillbaka..

Beställde fyra stycken, må den bästa vinna

Permalänk
Medlem

@komplett
Önskemål inför eventuella framtida deals:

Fractal Design Meshify Compact 2 - Vit <3

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Komplett.se

Det blir en ny bonanza!

Fortsätt önska (eller önska igen) och diskutera i denna tråd

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram