Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Komplett SweC-Bonanza 3 - Summer (Semester) Edition - Diskussion

Permalänk
Medlem

gaaa var skriver jag in rabattkoden?

Hittade den... = )

Tack @komplett...

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av drumloop:

@komplett Går det att få någon deal på AMD Ryzen 7 5800X3D? Missade att man skulle skriva och fråga här i tråden.

Tyvärr kan vi inte lösa någon mer rabatt på CPU denna gång. Men vi tar med oss förslaget in i framtiden //Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk

@komplett går det få till någon bra deal på 2.5" sata ssd runt 1-2tb, börjar ta slut på lagring hehe...

Permalänk
Medlem

Skulle ni kanske kunna ordna Corsair k100 tangentbord med opx rapidfire switches? @komplett

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebbzor133:

@komplett går det få till någon bra deal på 2.5" sata ssd runt 1-2tb, börjar ta slut på lagring hehe...

Ställer mig i samma kö

Permalänk
Medlem

@komplett något bra deals på 500gb 2.5" sata ssd?

Permalänk
Medlem

Inte så att man kan få några pussel på rea?

De jag tänker på är 1, 2, 3, 4..

Har själv snöat in i att lägga pussel sista tiden. Såg att ni har ett 13 200 bitars, men det är nog lite väl stort att ge sig på just nu. 6k bitar är min nästa utmaning jag tänkte mig på! (nummer 3) ^^

Visa signatur

Life is so wonderful, Life is so beautiful, Stay a while, No one gets out alive.
Life is so wonderful, Life is so beautiful, Just smile, No one gets out alive.

Permalänk
Medlem

@komplett det går inte att lösa ett bättre pris på LG 38wn95c?

Permalänk
Medlem

Bra rabatt på aio, kanske någon deal på luftkylare? Riktigt sugen på Noctua NH-D15 black

Permalänk
Medlem

@komplett Det hade varit riktigt nice om ni kunde lösa en deal på ett chassi som är ljuddämpat med bra luftflöde!
Eller ett trevligt moderkort kompatibelt med Intel!

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av sebbzor133:

@komplett går det få till någon bra deal på 2.5" sata ssd runt 1-2tb, börjar ta slut på lagring hehe...

Skrivet av Epsilon:

@komplett något bra deals på 500gb 2.5" sata ssd?

Ledsen men den SSDn vi har med denna gång är vad som bjuds.
Varför önskar ni 2,5" före NVMe?

Skrivet av Bissam:

Bra rabatt på aio, kanske någon deal på luftkylare? Riktigt sugen på Noctua NH-D15 black

Det var uppe för diskussion men denna gång blev det vatten. Men nästa gång kanske vi kan få till en go luftkylare.

Skrivet av Rimaek:

@komplett Det hade varit riktigt nice om ni kunde lösa en deal på ett chassi som är ljuddämpat med bra luftflöde!
Eller ett trevligt moderkort kompatibelt med Intel!

Vad tycker du är ett nice chassi?

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Skrivet av Komplett:

LEdsen men den SSDn vi har emd enna gång öär vad som bjuds.
Varför önskar ni 2,5" före NVMe?

Det var uppe för diskussion men denna gång blev det vatten. Men nästa gång kanske vi kan få till en go luftkylare.

Vad tycker du är ett nice chassi?

//Erik

Har redan 2 nvme, har inga mer m2 slots på moderkortet tyvärr 😕

Permalänk
Medlem

@komplett glöm inte bort mig Corsair k100 opx? Plzzzz

Permalänk
Medlem

@komplett bumpar min vädjan om monitorarm för stora (34'' skärm)

Ni hade en deal förra bonanzan som jag funderade för länge på. Den här gången hade jag varit otroligt snabb på knappen.

Permalänk
Skrivet av Komplett:

LEdsen men den SSDn vi har emd enna gång öär vad som bjuds.
Varför önskar ni 2,5" före NVMe?

Det var uppe för diskussion men denna gång blev det vatten. Men nästa gång kanske vi kan få till en go luftkylare.

Vad tycker du är ett nice chassi?

//Erik

https://www.komplett.se/product/1132470/datorutrustning/dator...

899kr i ett par exemplar i svart och vit.
Först till kvarn ! 😎

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

...
Vad tycker du är ett nice chassi?

//Erik

Typ Fractal Design (Meshify 2 Compact o.dyl), eller Corsair Airflow 4000D vore ju guld!

Permalänk
Medlem

Möjligt med något saftigt på Logitech PRO X Wireless LIGHTSPEED?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Det blev en miss från oss. Vi glömde slå av den automatiska prissättningen på den produkten. Men det är åtgärdat nu. //Erik

Fortfarande samma problem för mig

Visa signatur

ASUS Commando - E6600 2.40 @ 3.51 GHz - 2GB Corsair 6400C5 @ 780 Mhz 5 . 5 . 5 . 15 - ASUS 8800 GTS

Permalänk
Medlem

@komplett vilken är er billigaste produkt?
Det saknas en krona för fri frakt på Chromecasten.. = )

Tog ett externt ljudkort..

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MerCED:

Fortfarande samma problem för mig

Kör en hard-refresh så det inte ligger cacheat i din browser

Visa signatur

10900K @ 5.3GHz || Asus Maximus XII Hero || Custom Loop || EK-CoolStream RAD XE 360 + Alphacool Nexxos XT45 || EK Quantum Velocity CPU Block || EK FLT 360 D5 || Asus Strix RTX 3090 OC || 32GB g.skill Trident-Z CL16 @ 4000MHz || 1TB Samsung 970 EVO Plus - 1TB WD SN750 || Phanteks Enthoo Pro 2 || Seasonic Prime TX 1000W || Asus PG27VQ ||

Permalänk
Medlem

Något 16 GB DDR4 kit till ett bra pris hade varit trevligt för oss som ska bygga budgetdator.

Permalänk
Skrivet av Komplett:

Det blev en miss från oss. Vi glömde slå av den automatiska prissättningen på den produkten. Men det är åtgärdat nu. //Erik

Jag får samma, 409kr med koden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Det blev en miss från oss. Vi glömde slå av den automatiska prissättningen på den produkten. Men det är åtgärdat nu. //Erik

Tack! Om jag ska ha chrimecasten, behöver jag lägga 2 beställningar då? Verkar bara gå att använda en rabattkod åt taget..

Permalänk
Medlem
Skrivet av mistral86:

Jag får samma, 409kr med koden.

Samma här.. @komplett

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | MSI B450M Mortar | Sapphire Radeon RX 7900 XT 20GB | Corsair Vengeance LPX 16GB - 3200MHz | FD Define C |

Permalänk
Medlem
Skrivet av mistral86:

Jag får samma, 409kr med koden.

Blir fortfarande 409kr även för mig :/

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av mistral86:

Jag får samma, 409kr med koden.

Skrivet av Tooth:
Skrivet av Arvin50:

Blir fortfarande 409kr även för mig :/

Vår prisrobot är visst lite vild i dag. Beklagar verkligen det. Givetvis ska musen gå att köpa för 249kr. Koden är nu justerad så att priset blir korrekt.

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Skrivet av Komplett:

Vår prisrobot är visst lite vild i dag. Beklagar verkligen det. Givetvis ska musen gå att köpa för 249kr. Koden är nu justerad så att priset blir korrekt.

//Erik

Snyggt, klickade hem 2st. Tack för det!

Permalänk
Skrivet av Komplett:

Komplett a137 Epic Gaming PC är med på Bonanzan, funkar det om du kan anpassa den med ett 3070Ti?

//Erik

Ja det skulle fungera

Permalänk
Medlem
Skrivet av LaoLao:

Den här gången är jag faktiskt på jakt efter något, så jag hoppas på följande:

LG Tone Free FP9 för under tusenlappen, gärna ett vitt par och kan vänta lite extra om de inte finns i lager. 🙂
(Har sett att ni har haft dem på sådan rea tidigare, så det borde inte vara omöjligt.)

Synd att ni inte kunde fixa det här erbjudandet, men kul med bonanza. Ni verkar ha fått många nöjda kunder, så trots att jag inte hittade något verkar det ha varit en bra bonanza även den här gången. 🙂

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Medlem

Finns det någon chans på en musmatta innan klockan slår 22? Säg t.ex. en.. Zowie G-SR?