Permalänk
Medlem

Säljer 2st 2060 Super

Säljer två stycken 2060 Super då den ena datorn inte längre är med oss och den andra fått en rejäl ansiktslyftning. Således har jag nu 2 st 2060 Super som vill ha nya hem.

Båda har fungerat klockrent och inget missljud eller liknande har hörts. Dem kommer från ett rök- och husdjursfritt hem. Är väl uppfostrade och pottränade sedan länge. Håller sig dock helst på sina rum, så räkna inte med världens mest sociala kort.

Korten är inköpta i andra hand så inga kvitton finns. Strix kortet har kartongen kvar. Båda skickas i antistatpåse och väl embalerade.

Korten kan säljas sepparat eller ihop, skickas eller upphämtas i Linköping.

Om frågor finnes ställ dem så skall jag se om jag kan räta ut eventuella ?-tecken.

Jag har givetvis superkraften att kunna sälja till vem jag vill när jag vill. Men har för avsikt att låta anonsen ligga uppe ett par dagar. Skambud undanbedes och straffas i efterlivet.

MVH
/Daniel

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vill inte vara dryg, men är inte så insatt i marknaden. Utgångspriset 2400, är det för ett eller två kort?

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M

Permalänk
Medlem

2000 för strix + frakt

Permalänk
Medlem

eller 1900kr + frakt för strix. Drar av 100kr för din text.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr Bägge plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Nicklidstrom:

eller 1900kr + frakt för strix. Drar av 100kr för din text.

Drar av??? lägger till menar du väll. Här gör man sig till för att pigga upp den dystra vardagen... Sista gången sanna mina ord...

Permalänk
Medlem
Skrivet av hölmiz:

Vill inte vara dryg, men är inte så insatt i marknaden. Utgångspriset 2400, är det för ett eller två kort?

Fråga får man alltid göra, inget drygt med det. Ja om man inte drygar sig, men känns mer som en IRL risk.

Det var tänkt per kort.

Permalänk
Medlem

@Daje10 swishar 100kr ifall @Nicklidstrom vinner.
Skicka PM ifall det blir av.

Visa signatur

i7 4770K @ 4GHz | ASUS R9 290 | ASUS VI HERO | G.SKILL 16GB | Corsair H80i | Corsair Force GT 240GB | WD Black 640GB | Corsair HX850 | Corsair Obsidian 750D |

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightVsDawn:

@Daje10 swishar 100kr ifall @Nicklidstrom vinner.
Skicka PM ifall det blir av.

<3

Permalänk
Medlem

Bjuder 2000kr+frakt för "OEM-kortet" och hoppas desperat att du inte ljuger om uppfostran, har inte ork att potträna en GPU om jag får äran att adoptera den.

Permalänk
Medlem

Bjuder 2k + frakt för strix-kortet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daje10:

Drar av??? lägger till menar du väll. Här gör man sig till för att pigga upp den dystra vardagen... Sista gången sanna mina ord...

Kan säga såhär! Detta gjorde min dag otroligt roligt och humoristiskt gjort av dig! Love it

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghuntax:

Kan säga såhär! Detta gjorde min dag otroligt roligt och humoristiskt gjort av dig! Love it

Tack, skönt att se att det piggar upp lite i alla fall

Permalänk
Medlem

Hur långt är oem kortet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Capitalk:

Hur långt är oem kortet?

Det är 19 cm långt, 3,6 cm tjockt och strax under 10 cm brett (bara kortet inräknat).

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 100 kr Plus frakt för Strix 2060 super
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Vad är nuvarande ledande bud på respektive kort?

Visa signatur

MB: Asus Rog B550-F WiFi | CPU: Ryzen 5, 3600
GPU: RTX 4070TiS PNY Verto | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: G.skill Trident Z, 14-14-14-34, 3200 Mhz, 2x 8gb

Permalänk
Medlem

2200kr för strix + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av draanexle:

Vad är nuvarande ledande bud på respektive kort?

2200 + frakt på Strix kortet och 2000 + frakt för OEM kortet

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 300 kr Strix plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 100 kr + frakt för OEM kortet
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av maddush:

2 300 kr Strix plus frakt

Backar mina bud . sorry

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 200 kr +frakt för OEM-kortet
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av maddush:

Backar mina bud . sorry

Inga problem, sådant som händer. Hoppas det inte är något väldigt struligt bara

Permalänk
Medlem

Tänker att vi kör hela helgen och avslutar anonsen söndag natt. Så kontacktar jag vinnarna på måndag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nicklidstrom:

2200kr för strix + frakt

Drar mig ur spontanköpte en båt i veckan så gaming får vänta tills hösten och 40-serien.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nicklidstrom:

Drar mig ur spontanköpte en båt i veckan så gaming får vänta tills hösten och 40-serien.

Tråkigt att höra, men du får köra försiktigt.

Permalänk
Medlem

Budstatus

Skrivet av Daje10:

Tänker att vi kör hela helgen och avslutar anonsen söndag natt. Så kontacktar jag vinnarna på måndag

Kan läsa i tråden, men tänker att du gärna får säga vilka som leder och summan som gäller.

Vilken tid tänkte du köra stängningen på?
Själv är jag inte vaken hela natten så en tid att hålla koll på vore uppskattat.

Permalänk
Medlem

Korten är solda. Ber om ursäkt för det korta varlset. Hoppas att ni hittar andra kort att trimma med. Ha en fin kväll.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad