Anmäl dig till Meet & Geek: GBG Edition

Permalänk
Medlem

Jag kommer gärna så sign me up! 😊

Permalänk
Medlem

Sign me up!

autocorrect...
Permalänk
Redaktör

Jag kommer!

Permalänk
Medlem

Jag kommer

Permalänk
Medlem

Kommer gärna!

Permalänk
Frilansskribent

Skriver upp mig om det fortfarande finns plats!

Permalänk
Master of Overkill

JAG KOMMER

Permalänk
Medlem

I refuse to be square!

Permalänk
Medlem

Om det fortfarande finns plats kommer jag gärna! 😊

Permalänk
Community Manager

Vanligtvis brukar det ta någon vecka innan platserna blir fyllda, men knappt två dygn senare är samtliga platser bokade och nu är det bara för alla som anmält sig att luta sig tillbaka och get hype.

Jag kommer skicka PM för att samla in matönskningar, så glöm inte att kika på menyn!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Vanligtvis brukar det ta någon vecka innan platserna blir fyllda, men knappt två dygn senare är samtliga platser bokade och nu är det bara för alla som anmält sig att luta sig tillbaka och get hype.

Attans att man nu var sen med att anmäla sig, men om det faller sig så att någon hoppar av alternativt fler platser blir tillgängliga så vill jag ställa mig i kö för en sådan plats!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Jag kommer skicka PM för att samla in matönskningar, så glöm inte att kika på menyn!

Det skulle la kvalificera sig som "högt tryck" och kanske går att få loss lite fler platser?

Permalänk
Community Manager
Skrivet av Hajnyckel:

Attans att man nu var sen med att anmäla sig, men om det faller sig så att någon hoppar av alternativt fler platser blir tillgängliga så vill jag ställa mig i kö för en sådan plats!

Skrivet av Sweex:

Det skulle la kvalificera sig som "högt tryck" och kanske går att få loss lite fler platser?

Ska se vad jag kan göra med att få loss extra platser.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Tror du är lite Stockholmsskadad, trots allt är ju Glennby en av Sveriges största städer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Ska se vad jag kan göra med att få loss extra platser.

Verkar som att jag precis missade en plats, så ställer mig också i kö. Håller tummarna för att det går att ordna fler platser 😊

Permalänk
Medlem

Verkar redan vara fullt men om ni hittar någon extra stol så är jag på!

Permalänk
Medlem

Kan rekommendera Scandic Backadal på hisingsidan om folk behöver bo nånstanns. Trevlig personal, bra pris på rum, väldigt bra frukost och gott om parkeringsplatser med nära busshållplats direkt in till centralen/drottningtorget. Man vill INTE köra bil i centrum nu för tiden det är helt hopplöst pga tunnelbyggen o annan skit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tauri85:

Man vill INTE köra bil i centrum nu för tiden det är helt hopplöst pga tunnelbyggen o annan skit

Skulle in till Nordstan med bil här om dagen och var helt galet hur man fick köra för att komma in där. Men ja, kan man ställa bilen som bör man det för hela jäkla GBG är en byggzon känns det som.

Permalänk
Bussovi_ by XHI
Skrivet av MiLeS:

Skulle in till Nordstan med bil här om dagen och var helt galet hur man fick köra för att komma in där. Men ja, kan man ställa bilen som bör man det för hela jäkla GBG är en byggzon känns det som.

Pff, amatör!

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Enviro:

Jag var inlägg #15 men ser inte att jag är med i listan?