Anmäl dig till Meet & Geek: GBG Edition

Permalänk

Jag kommer gärna så sign me up! 😊

Permalänk
Medlem

Sign me up!

autocorrect...
Permalänk
Redaktion
Redaktör

Jag kommer!

Permalänk
Medlem

Jag kommer

Permalänk
Medlem

Kommer gärna!

Permalänk
Medlem

Skriver upp mig om det fortfarande finns plats!

Permalänk
Master of Overkill

JAG KOMMER

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

I refuse to be square!

Permalänk

Om det fortfarande finns plats kommer jag gärna! 😊

Visa signatur

The only difference between fooling around and science is writing it down. - Adam Savage, Mythbusters

Nuvarande dator: AMD Ryzen 5 5600x, Asus ROG Strix B550-I Gaming, Corsair Vengeance LPX 32 GB CL18@3600 MHz, WD Black SN850 1TB, EVGA GTX 980Ti SC@Stock, Corsair SF750 750W, Loque Ghost S1 MK3

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Vanligtvis brukar det ta någon vecka innan platserna blir fyllda, men knappt två dygn senare är samtliga platser bokade och nu är det bara för alla som anmält sig att luta sig tillbaka och get hype.

Jag kommer skicka PM för att samla in matönskningar, så glöm inte att kika på menyn!

Permalänk
Skrivet av Enviro:

Vanligtvis brukar det ta någon vecka innan platserna blir fyllda, men knappt två dygn senare är samtliga platser bokade och nu är det bara för alla som anmält sig att luta sig tillbaka och get hype.

Attans att man nu var sen med att anmäla sig, men om det faller sig så att någon hoppar av alternativt fler platser blir tillgängliga så vill jag ställa mig i kö för en sådan plats!

Visa signatur

Låda: Fractal Design Torrent PSU:Corsair RM 1000x Moderkort: Asus ROG Strix B550-F. CPU: Ryzen 5 5600X @Stock. Minne: DDR4-3600 mhz. GPU: PowerColor Radeon Rx 7900 XTX Limited. Skärm: Samsung Odyssey G9. OS: Manjaro.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Vanligtvis brukar det ta någon vecka innan platserna blir fyllda, men knappt två dygn senare är samtliga platser bokade och nu är det bara för alla som anmält sig att luta sig tillbaka och get hype.

Jag kommer skicka PM för att samla in matönskningar, så glöm inte att kika på menyn!

Det skulle la kvalificera sig som "högt tryck" och kanske går att få loss lite fler platser?

Visa signatur

Hemmabio - LG C7 55", nVidia Shield TV 2017, Onkyo TX-NR656, Dynavoice DF-5, Dynavoice DX-5, Dynavoice DC-5
Server - Dell T20 /w E3-1225v3, 1050 TI 4GB, 24GB RAM, 30TB HDD /w parity + 628GB SSD
Bärbart Retina Macbook Pro 13" Early 2015 [i5, 512GB],Sony Xperia 5 II , MediaPad 5 10,8"

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Hajnyckel:

Attans att man nu var sen med att anmäla sig, men om det faller sig så att någon hoppar av alternativt fler platser blir tillgängliga så vill jag ställa mig i kö för en sådan plats!

Skrivet av Sweex:

Det skulle la kvalificera sig som "högt tryck" och kanske går att få loss lite fler platser?

Ska se vad jag kan göra med att få loss extra platser.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Vanligtvis brukar det ta någon vecka innan platserna blir fyllda, men knappt två dygn senare är samtliga platser bokade och nu är det bara för alla som anmält sig att luta sig tillbaka och get hype.

Jag kommer skicka PM för att samla in matönskningar, så glöm inte att kika på menyn!

Tror du är lite Stockholmsskadad, trots allt är ju Glennby en av Sveriges största städer

Permalänk
Skrivet av Enviro:

Ska se vad jag kan göra med att få loss extra platser.

Verkar som att jag precis missade en plats, så ställer mig också i kö. Håller tummarna för att det går att ordna fler platser 😊

Visa signatur

The only difference between fooling around and science is writing it down. - Adam Savage, Mythbusters

Nuvarande dator: AMD Ryzen 5 5600x, Asus ROG Strix B550-I Gaming, Corsair Vengeance LPX 32 GB CL18@3600 MHz, WD Black SN850 1TB, EVGA GTX 980Ti SC@Stock, Corsair SF750 750W, Loque Ghost S1 MK3

Permalänk
Medlem

Verkar redan vara fullt men om ni hittar någon extra stol så är jag på!

Visa signatur

AMD Ryzen 5900X - ASUS Radeon RX6900XT - ASUS Strix B550-I - Crucial Ballistix DDR4 CL16 3600MHz 32GB - 2xSamsung 980 PRO 1TB - Corsair SF750 - Barrow Block/Pump, Black Ice Nemesis GTS240 XFlow rad, soft tube loop with quick disconnects - 2x140mm, 2x60mm, 1x slim 92mm Nocuta fans - SSUPD Meshlicious

Permalänk
Medlem

Kan rekommendera Scandic Backadal på hisingsidan om folk behöver bo nånstanns. Trevlig personal, bra pris på rum, väldigt bra frukost och gott om parkeringsplatser med nära busshållplats direkt in till centralen/drottningtorget. Man vill INTE köra bil i centrum nu för tiden det är helt hopplöst pga tunnelbyggen o annan skit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tauri85:

Man vill INTE köra bil i centrum nu för tiden det är helt hopplöst pga tunnelbyggen o annan skit

Skulle in till Nordstan med bil här om dagen och var helt galet hur man fick köra för att komma in där. Men ja, kan man ställa bilen som bör man det för hela jäkla GBG är en byggzon känns det som.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Bussovi_ by XHI
Skrivet av MiLeS:

Skulle in till Nordstan med bil här om dagen och var helt galet hur man fick köra för att komma in där. Men ja, kan man ställa bilen som bör man det för hela jäkla GBG är en byggzon känns det som.

Pff, amatör!

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Enviro:

Vanligtvis brukar det ta någon vecka innan platserna blir fyllda, men knappt två dygn senare är samtliga platser bokade och nu är det bara för alla som anmält sig att luta sig tillbaka och get hype.

Jag kommer skicka PM för att samla in matönskningar, så glöm inte att kika på menyn!

Jag var inlägg #15 men ser inte att jag är med i listan?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Jag hänger gärna med jag också

Permalänk

Första meet n geek

Jag kommer ska bli kul.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Jag var inlägg #15 men ser inte att jag är med i listan?

Som festpilot har du väl en VIP-plats?

Visa signatur

Intel i7-7700K | Corsair H110 | 2x16Gb Corsair Vengeance 2600MHz | GTX1070 | Samsung Evo Pro 960 500 Gb

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Bläckman:

Som festpilot har du väl en VIP-plats?

Man kunde hoppats på det! 😄

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Populärt det här! Kommer eventuellt vara i Göteborg p.g.a. jobb just den helgen så håller väl ett getöga på tråden om det nu blir fler platser. Om nu en som mestadels hänger på systersidan FZ (och skriver en och annan testpilot där) är välkommen på ett sånt här Sweclockers-event Annars ses vi på Moderskeppet i oktober antar jag!

Gällande vad ni ska äta så har Kappa en fin burgare faktiskt (iaf i Uppsala, ej varit på Kappa i Göteborg). Ljusår bättre än de överprisade fryspuckarna på Olearys.

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Goda nyheter, allesammans! Vi bumpar upp antalet från 30 till 40 besökare! Drar en check i tråden för anmälningar och signar upp folk i sedvanlig kronologisk ordning.

Permalänk
Skrivet av Enviro:

Goda nyheter, allesammans! Vi bumpar upp antalet från 30 till 40 besökare! Drar en check i tråden för anmälningar och signar upp folk i sedvanlig kronologisk ordning.

Kul! Håller tummarna för att jag kommer med 😊

Visa signatur

The only difference between fooling around and science is writing it down. - Adam Savage, Mythbusters

Nuvarande dator: AMD Ryzen 5 5600x, Asus ROG Strix B550-I Gaming, Corsair Vengeance LPX 32 GB CL18@3600 MHz, WD Black SN850 1TB, EVGA GTX 980Ti SC@Stock, Corsair SF750 750W, Loque Ghost S1 MK3

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Slowbro's Bro:

Kul! Håller tummarna för att jag kommer med 😊

Klart du är med! Alla på reservlistan är uppskrivna.

Finns några platser kvar, så om du har en vän som vill haka, så är det bara att bjuda in denna!

Permalänk
Medlem

Nu är hotell bokat så min anmälan står fast!

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk

Jag hänger gärna på :]