Husqvarna samlar kör av robotgräsklippare för utomjordisk födelsedagshälsning

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon39592:

Inom datorvärlden, ja.

Om vi ska gå på er definition....vart är artiklarna om bilar, lastbilar, båtar, flygplan, vitvaror, motorcyklar, mopeder, hus, byggnader, klockor, CNC-maskiner, MIG/MAG-svetsar...behöver ni fler exempel?

Man ska inte mata troll, men här har du en bilrelalerad artikel
https://www.sweclockers.com/nyhet/31294-tesla-aterkallar-bila...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av theailer:

Man ska inte mata troll, men här har du en bilrelalerad artikel
https://www.sweclockers.com/nyhet/31294-tesla-aterkallar-bila...

Inte om bilen i sig utan tekniken i den dvs datorn...

Permalänk
Medlem

Skitkul

... och ni som gnäller om att folk tar sig tid att skriva sådana här fantastiskt roliga och hjärtvärmande artiklar -- ni kommer hamna i det SPECIELLA helvetet. Det där EXTRA SPECIELLA. Sådetså.

Visa signatur

Asus B550E-Gaming / Ryzen 5900X stock / Corsair Vengeance 32GB 3600 MHz CL18 /
ASUS TUF 4080 Gaming OC / Samsung 980 PRO 2TB PCI-Ev4 + 2TB WD Black NVME PCI-Ev3 / Corsair RM850x v2 / Acer Predator XB273UGX 1440p 270 Hz G-Sync / Phantek P500A / Arctic Cooling LF II 240mm / Evo 4 / Sennheiser IE 300 / Rode NT1-A
Synology 1621+ 6*16 / 1513+ 5*8 / LG CX 65" / XBox Series X
Ownit > Bahnhof

Permalänk
Medlem

Detta är ju rätt häftigt må jag säga!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon39592:

Inom datorvärlden, ja.

Om vi ska gå på er definition....vart är artiklarna om bilar, lastbilar, båtar, flygplan, vitvaror, motorcyklar, mopeder, hus, byggnader, klockor, CNC-maskiner, MIG/MAG-svetsar...behöver ni fler exempel?

Sluta grina

Visa signatur

Lätt som Paj

Permalänk
Medlem

Kört men min automobil sedan 2003. Men för 4år sedan beslutade jag mig för att byta slingan sedan började allt elände 2300kr för stora installations kittet med en tråd som oxiderar och inte klarar av solljus. Har du katt som kissar där du har linan så skadas den också. Så just nu har jag gett upp, går inte längre att hitta alla skador längre. (Lagat 5ggr redan i år) Att försöka nå någon som kan stå för den undermåliga produkten går inte heller. Kvalitet som fanns innan finns inte längre ex är inte kretskorten lackade längre. Pratar man med service tekniker så får man höra att byt inte Maskin då dom nya har så många fel.

Nu till min fråga någon annat fabrikat som säljer begränsning tråd som funkar?

Se bild viker du tråden 90grader så får du en ny skada 😡

Visa signatur

Ryzen 5800X ROG STRIX X570-f GAMING FlareX DDR43600 cl 14-14-14-34 EVGA FTW3 Ultra RTX 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon39592:

Inom datorvärlden, ja.

Om vi ska gå på er definition....vart är artiklarna om bilar, lastbilar, båtar, flygplan, vitvaror, motorcyklar, mopeder, hus, byggnader, klockor, CNC-maskiner, MIG/MAG-svetsar...behöver ni fler exempel?

Skulle gärna ha en artikel om TIG-svetsar och skor med inbyggd belysning också.

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk

Väldigt emo uppskrivning av 70-talspip (TI-99/4A undantaget). Hoppas ingen gräsklippare slutade fungera korrekt av uppdateringen. Mjo, jag är allvarlig över en kul grej. Är för att jag är utvecklare och gillar tekniska saker. Samtidigt är det ju ingenting, bara en annons. No big deal, helt enkelt.

Visa signatur

[4790k@4.6]+[RTX 3070 OC]+[16GB]+[4x SSD]+[NZXT+700W Gold]+[Win7]+[2x Samsung SA27950D <3]+[Topre TKL]+[G403 Hero wired]+[HyperX Cloud Alpha S]+[KingKong 2 Pro]. ZBook 17 G5, Quadro P3200, Win11.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nyhet:

Världens ensammaste robot Curiosity firar idag tio år på Mars. För att hylla landfarkosten brister robotgräsklippare från Husqvarna ut i sång.

Läs hela artikeln här

Hur kan Curiosity vara "världens ensammaste robot" när den befinner sig på en annan planet? Borde ha stått "solsystemets ensammaste robot".

Permalänk
Medlem

Sitter väl en sådan där datamaskin i alla gräsklipparna med modermodem och hårddisk också säkert.

Visa signatur

Kids, always eat your vegetables and ALWAYS check run as administrator.