Permalänk

Asus Rog Strix 1070ti

Efter att jag köpte nytt grafikkort så vill jag inte låta min gamla trotjänare samla damm innan den blir teknikskrot, så om någon vill ha det är det bara att skicka iväg ett meddelande.

Har ej överklockats mer än en gång för att öka takten när jag har jobbat med videorendering annars har den används till spel och fotoredigering.
Inget coil whine av vad jag kan höra med örat intill den när den användes.

Vet inte riktigt vad ett 1070ti går för nu för tiden så kör upp annonsen med ett riktpris på 1000kr för den

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er

Permalänk
Medlem

Tar de för 1000+frakt!

Permalänk
Avstängd

1100 kr + frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 300 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 1 400 kr + frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 500 kr plus frakt :)
Visa signatur

Följ Teknikstrul på Youtube
Har jag vunnit en budgivning? Skicka swishförfrågan, nedan finns min adress:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Nytt bud: 1 600 kr + frakt
Permalänk

Annonsen avslutas ikväll runt kl 21, då skickar jag iväg ett meddelande till den som vunnit

Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 650 kr + frakt
Permalänk

Avslutad?

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur