GTX 1080. Phantek evolv shift 2 TG. Övervakningskameror. Mx sound mm.

Permalänk
Medlem

GTX 1080. Phantek evolv shift 2 TG. Övervakningskameror. Mx sound mm.

Hej

Som rubriken lyder så är det dags att sälja av en del grejer som ligger och tar mest plats.
Skriver en kommentar och bud eller fast pris om varje produkt samt bifogar en länk där ni kan ta del av mer teknisk information.
Vid frågor så får ni gärna använda er av PM för att minska kladdet i fältet.

1. Grafikkort Asus strix 1080: Mycket fint skick, har aldrig upplevt några problem. Går svalt och tyst. Orginalförpackning samt kvitto finns.
GTX 1080
Bud från 1500Kr

2. Chassi Mini-itx Phanteks Evolv Shift 2 TG svart: Kan finnas något märke efter montering, annars fint skick. Originalförpackning, kvitto, originalfläkt och de flesta skruvar finns.
Chassi
Bud från 500kr

3. 2St.Övervakningskameror D-Link DCS-4602ev: Ett projekt som aldrig vart av, öppnade förpackningar. Alla tillbehör finns, aldrig monterade. Inget kvitto.
Kameror
Bud från 450kr/st

4. Högtalare Logitech MX Sound: Har knappt använt dem då de har agerat mer som inredning på skrivbordet. Originalförpackning och kvitto finns.
MX Sound
Bud från 300kr

5. 2st USB C laddare för bil. Hp usb-c auto adapter 45w: Oöppnade förpackningar som var ett inköp till en bilsemester för längesedan. Upptäckte dock under resan att jag hade köpt fel.. Inget kvitto.

200kr/st

Allt kan fraktas och hämtas upp, jag säljer till vem jag vill o.s.v.
Lycka till!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1500 + frakt för 1080!

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem

1600+frakt 1080

Permalänk
Medlem

1700kr + frakt 1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hedmar12:

4. Högtalare Logitech MX Sound: Har knappt använt dem då de har agerat mer som inredning på skrivbordet. Originalförpackning och kvitto finns.
MX Sound
Bud från 300kr

300kr+frakt bjudet!
/Einar

Permalänk
Medlem

1800kr + frakt 1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hedmar12:

3. 2St.Övervakningskameror D-Link DCS-4602ev: Ett projekt som aldrig vart av, öppnade förpackningar. Alla tillbehör finns, aldrig monterade. Inget kvitto.

800kr + frakt för båda

Permalänk
Medlem

Har noterat alla bud. Mvh

Permalänk

1900+frakt för 1080 😊

Visa signatur

Gigabyte B560M Aorus Pro | i5 11400 | 16GB Corsair Vengeance DDR4 | FireCuda 520 M.2 NVMe 1TB | ASUS GTX 1080 8GB ROG STRIX | Corsair Strafe RGB mkII Cherry MX Red | Razer Deathadder V2

Permalänk
Medlem

Hej på er!
Alla bud är noterade. Tänker att jag stänger budgivningen ikväll 21.00 på samtliga produkter som det skett något bud på.
Efter 21.00 så kontaktar jag budgivarna för att byta uppgifter då målet är att skicka iväg dem imorgon så ni hinner få dem innan helgen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EinarB:

300kr+frakt bjudet!
/Einar

Högtalarna är dina, ifall du vill ha dem kan du skicka ett pm. Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av ninjaraev:

1900+frakt för 1080 😊

Grafikkortet är ditt, ifall du vill ha det kan du skicka ett pm. Mvh

Permalänk
Skrivet av Hedmar12:

Grafikkortet är ditt, ifall du vill ha det kan du skicka ett pm. Mvh

Haha tack! Hann skicka ett pm innan jag såg detta. Hörs där! 😊

Visa signatur

Gigabyte B560M Aorus Pro | i5 11400 | 16GB Corsair Vengeance DDR4 | FireCuda 520 M.2 NVMe 1TB | ASUS GTX 1080 8GB ROG STRIX | Corsair Strafe RGB mkII Cherry MX Red | Razer Deathadder V2