P5B-Deluxe, Core 2 Quad Q9550 och en tornkylare

Permalänk
Medlem

P5B-Deluxe, Core 2 Quad Q9550 och en tornkylare

Tja,

Denna plattform har blivit över.
Komplettera med grafikkort och minnen och gör nått kul med den i stället för att den ska ligga här och drälla.

Har snurrat som server i en sval källare senaste åtta åren så fungerar som den ska mig veterligen.

Finns för avhämtning strax norr om GBG.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

MB: Asus ROG Hero | CPU: i4770@4,6GHz | RAM: 16GB@1600 | GPU: 6970 | STORAGE: 2*120GB SSD | COOLING: Custom, Water

Permalänk
Medlem

Förstår om du inte vill böka med att packa & skicka det där, men om ingen på närmare håll vill hämta upp den tar jag det gärna mot fraktkostnad (och kanske någon extra "bonus"). Skulle kanske kunna skippa kylaren, vilket borde göra det där fraktpackandet enklare.
Fin uppgradering till min "halv-retro" XP-maskin.

Permalänk
Medlem

Jag hämtar den gärna 👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av gothdeus:

Förstår om du inte vill böka med att packa & skicka det där, men om ingen på närmare håll vill hämta upp den tar jag det gärna mot fraktkostnad (och kanske någon extra "bonus"). Skulle kanske kunna skippa kylaren, vilket borde göra det där fraktpackandet enklare.
Fin uppgradering till min "halv-retro" XP-maskin.

Helt omöjligt vore det väl inte, men jag undviker det gärna.
@Ecke11 får chansen att hämta den, men om det mot förmodan skulle strula packar jag den åt dig.
Känns mest fair.

/Fredrik

Visa signatur

MB: Asus ROG Hero | CPU: i4770@4,6GHz | RAM: 16GB@1600 | GPU: 6970 | STORAGE: 2*120GB SSD | COOLING: Custom, Water

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö om @Ecke11 drar sig ur

Visa signatur

Serverdator

Permalänk
Medlem

Glömde bort att säga att den är hämtad.
Tack för intresset!

Visa signatur

MB: Asus ROG Hero | CPU: i4770@4,6GHz | RAM: 16GB@1600 | GPU: 6970 | STORAGE: 2*120GB SSD | COOLING: Custom, Water

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

MB: Asus ROG Hero | CPU: i4770@4,6GHz | RAM: 16GB@1600 | GPU: 6970 | STORAGE: 2*120GB SSD | COOLING: Custom, Water