Permalänk
Medlem

Skänkes eller dränkes

Hejsan

Tittade lite i källaren och hittade grejer som aldrig kommer att komma till användning. Det mesta ska fungera, osäker på några av PSU'erna. Allt eller inget, först till kvarn, jag bestämmer till vem jag vill skänka osv. Om ni känner att ni vill betala lite så sätt in en symbolisk summa till en hjälporganisation eller liknanade ni känner att ni brinner lite extra för.

PSU:

AXP 500w
LiteOn 280w
BeQuiet 630w, ytterst osäker på funktion, tror det är bränt

CD-RW Asus CRW-5224, observera att det är en gammal ATAPI, aldrig använd

Connexant 56k modem

Gpu:

Inno 3D 6200, 64mb
3D Power TNT 2 M64
nVidia 1050?
Gainwrd GTS 450, ej med på bild, osäker på funktion
Sapphire HD 2600 Pro

Ram DDR3 1333, antingen set om 2x4gb eller 2 stickor dual side

System 1:

Fulchassi innehållande:
Mobo Asus M5A99FX Pro R2.0 verkar som om mobot bara klarar av att läsa halva mängden minne, alternativt inte klarar dual channel dimms
Amd Phenom II X4 965 BE

System 2:

Asus M5A7BL-M LX
Amd FX 4100
4 eller 8gb DDR3

Löst chassi:

NZXT vet ej modell, 4 röda MOLEX 120mm fläktar och några tempsensorer

OBS, BARA AVHÄMTNING!!!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag tar 1050n om det är möjligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av whitenuke:

Jag tar 1050n om det är möjligt.

Allt eller inget prioriteras. Men om ingen annan svarar kan vi säkert ordna något.

Permalänk

Tänkte kolla, du brukar inte köra mot Helsingborgs hållet något?

Alt, kan jag ta tåget till dig idag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeterRock:

Tänkte kolla, du brukar inte köra mot Helsingborgs hållet något?

Alt, kan jag ta tåget till dig idag?

Oj förlåt det sena svaret, ska nog kunna hjälpa till med frakt en dag om du är sugen, kan tyvärr inte i helgen. Tänkte eventuellt hälsa på en vän i Kvidinge i veckan som kommer.

Permalänk

Det vore kanon.

Jag är nog väldigt flexibel nästa vecka , har du möjlighet så hojta till dagen innan.

Och om någon hämtar hos dig innan så är det inga problem. Men annars siktar jag på nästa vecka i Kvidinge

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeterRock:

Det vore kanon.

Jag är nog väldigt flexibel nästa vecka , har du möjlighet så hojta till dagen innan.

Och om någon hämtar hos dig innan så är det inga problem. Men annars siktar jag på nästa vecka i Kvidinge

Det lutar åt måndag eller onsdag

Permalänk

Perfekt, då ska jag planera in detta. Härligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeterRock:

Perfekt, då ska jag planera in detta. Härligt

Hallå igen

Jag tror det är bra om jag får ditt telefonnummer så kan jag slå en signal imorgon

Mvh Jens
*tfnr raderat*

Permalänk
Skrivet av [SmR]BMF:

Hallå igen

Jag tror det är bra om jag får ditt telefonnummer så kan jag slå en signal imorgon

Mvh Jens

Kanon. Fick du mitt nummer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av [SmR]BMF:

Hallå igen

Mvh Jens
*tfnr raderat*

Åh gud. Jag tror fan inte att det är en bra idé och lägga ut din mobil nummer här

Permalänk
Medlem
Skrivet av whitenuke:

Åh gud. Jag tror fan inte att det är en bra idé och lägga ut din mobil nummer här

Det har du rätt i....

Permalänk
Medlem

Finns sakerna kvar?

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"