Gigabyte GTX 1080 Ti Blower Style

Permalänk

Jag tänker inte överklaga då det kostar mer energi än de pengar Daniel blåste mej på. Tänkte bara delge resultatet av att polisanmäla bedrägeriet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag fick exakt samma brev efter min anmälan och hörde inte ett ljud efteråt. Skamligt att man inte kan få mer hjälp när man väl gör en anmälan och man har alla personuppgifter på den skyldige.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tessta:

Jag fick exakt samma brev efter min anmälan och hörde inte ett ljud efteråt. Skamligt att man inte kan få mer hjälp när man väl gör en anmälan och man har alla personuppgifter på den skyldige.

Skickades från m.sweclockers.com

Samma här med

Permalänk

Hallo

Blev nyligen blåst av Sunebrink blev då kontaktad via en köpes annons jag hade på markeplace för ett grafikkort, polis anmälan gjord då jag gjorde en swish på förhand.. Man blir så trött!

Permalänk
Medlem

Jag råkade ut för exakt samma sak... Vafan killen är anmäld otaliga gånger och fortsätter?!

Han blåste mig på 10k. Polisanmälan gjord men upplevelsen är att jag aldrig mer kommer se dessa pengar.

Permalänk
Skrivet av Babaroro:

Jag råkade ut för exakt samma sak... Vafan killen är anmäld otaliga gånger och fortsätter?!

Han blåste mig på 10k. Polisanmälan gjord men upplevelsen är att jag aldrig mer kommer se dessa pengar.

Så som rättsväsendet fungera så lär de vara borta 😥

Permalänk
Medlem

Alltså läser man om denna person så verkar han ha gjort detta i flera år!!! Och ingen sätter stop?! Är det bara jag som blir konfunderad här?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Babaroro:

Alltså läser man om denna person så verkar han ha gjort detta i flera år!!! Och ingen sätter stop?! Är det bara jag som blir konfunderad här?

I ett samhälle som ser brottslingar som offer kommer sådant här alltid att frodas.

Visa signatur

Gaming: MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | AMD Ryzen 9 5900X | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200 MHz | Corsair RM850x V2 | Sabrent 2TB Rocket Nvme PCIe 4.0 | FD Define S | LG 27GP850 | LG 48C1

Permalänk
Medlem

Detta är bara tragiskt... Då rättsväsendet verkar vara offline så får jag hoppas karma ger honom en dos...

Tragiskt detta, så vi normala vanliga människor behöver ta dessa saker i egna händer för att lösa detta? Vad är detta?!

Permalänk
Medlem

Hej är på väg att väcka en grupptalan gentemot Reino och undrar om ni som blivit blåsta önskar vara med på detta. Mer information tas via PM

Permalänk

Fler som är drabbade här så jag kan iaf meddela att jag medverkade som målsägande i huvudförhandling idag mot ovan nämnd person. Han scammade mig på en rätt dyr kamera Aug 2020. Mitt mål var ett av flera verkar det som så vi får väl se vad som sker.