Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Masterfudge:

Har inte lyckats hitta ett enda bra erbjudande på en DAC/Amp. Någon som har tips?

Kollat emusic.se och hifiklubben?

Visa signatur

MSI PRO Z690-A WIFI DDR4 - Intel i5 12600K - ASUS GeForce RTX 4070 Dual 12GB - G.Skill TridentZ Neo DDR4-3600 C16 - Corsair RM750X V2 - Fractal Design Meshify 2 Compact - WD SN750 SE 1TB - Yamaha AG03 - Beyer Dynamic DT 770 Pro - LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz - Logitech PRO X Superlight - Wooting 60HE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Znille:

Nej, det går typ inte o byta in nått utan IMEI, efter 3 dagar gav jag upp och skickade in en mobil som hade IMEI istället för den Galaxy Tab A8 som jag egentligen ville byta in

Får man fråga varför du vill byta in en A8’a?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Def_Dog:

Får man fråga varför du vill byta in en A8’a?

Jag köpte A8or till kidsen för att konsumera YouTube och svtplay men nu för tiden spelar de allt mer och det pallar den inte med, hänger sig hela tiden i Roblox och Brawl stars laggar så in i .... Så därför blev det till att uppgradera

Permalänk

Nån som vet till ett AM5 ddr5 moderkort till bra pris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Znille:

Nej, det går typ inte o byta in nått utan IMEI, efter 3 dagar gav jag upp och skickade in en mobil som hade IMEI istället för den Galaxy Tab A8 som jag egentligen ville byta in

Har gett upp på Samsung - de säger att de byter in wifi-platta men det funkar inte utan IMEI... De har erbjudit 10%, 20% eller 500 kr presentkort - klart mindre än de 2000kr de annonserar om som extra inbytessumma så det det de annonserar om stämmer inte riktigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av seppo1337:

Jag hade samma fundering - kollade med supporten i chatten och dom menade på att det faktiskt är elektriskt. Let's see!

Bordet verkar inte vara elektroniskt enligt bilderna. De kanske trodde du menade detta bordet? Hittade även ett 70x140 för 200kr mindre. Är någon tusenlapp extra för elektroniskt alltså, så undrar om det verkligen är värt det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JeppeGutt:

Nån som vet till ett AM5 ddr5 moderkort till bra pris?

Här kan du hitta några av fynde.
https://www.sweclockers.com/blackfriday?fc=8

Jag valde tillslut ASUS X670E Plus från Inet.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

Hej,
Har en 10% nyhetsbrev kod över, skicka över PM.

Skickad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Benedict:

Produkt: 1TB extern hårddisk till Xbox Series X & S
Länk: https://www.amazon.se/dp/B08K48F6QZ?ref_=ast_sto_dp&th=1&psc=...
Kategori: Lagring
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5648058
Pris: 1999 kr

1tb lagring för Series X/S tog slut snabbt på Netonnet men nu finns det även hos amazon.se för samma pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lime3003:

Hej,
Har en 10% nyhetsbrev kod över, skicka över PM.

Hej!

Tar den gärna, men går inte att skriva till dig via PM.

Såg att det var nyhetsbrevskoden Den fungerar inte, har en själv. Söker chattkoden.

Permalänk
Medlem

Kan ni sluta dela kod. Man kan inte använda på just tab s8, och troligvis alla black friday erbjudanden och om ni tänker köpa tillbehör från samsung.com/se kan ni använda den, gäller till 31 dec.
En kod som gäller är bf2022 och även en kod man får från samsung members som ger 5%.
(Och en kod man kan få från chatten/kundtjänst)

Rabatten gäller ett helt köp på samsung.com till 31 december 2022. Rabattens värde är ca 1000 kr och gäller på ett köp. Rabatten dras av automatiskt när du skriver in koden i kassan på samsung.com/se. Rabatten kan ej kombineras med andra erbjudanden

Dold text
Permalänk
Medlem

Lyckades äntligen dag 5 beställa en Tab S8. På ett sätt var det bra att det krånglade för nu fick jag dessutom en rabattkod på 500 kr i chatten innan beställningen. Så totalsumman blev 2990:- (får tydligen betala 10 kr för att bli av med min gamla Nokia C5 ) och så fick jag Graphite istället för Rosa (som var den enda färgen tillgänglig när jag försökte tidigare idag). Så ni som har problem, ge inte upp. Plötsligt kan det bara fungera.

Permalänk
Medlem

Ni som fått tab s8 och har tillgång till samsung members kangå in här för gratis? cover?
https://s8keyboardcover2022.veddestagruppen.se/?lang=sv

Permalänk
Medlem
Skrivet av pemani:

Lyckades äntligen dag 5 beställa en Tab S8. På ett sätt var det bra att det krånglade för nu fick jag dessutom en rabattkod på 500 kr i chatten innan beställningen. Så totalsumman blev 2990:- (får tydligen betala 10 kr för att bli av med min gamla Nokia C5 ) och så fick jag Graphite istället för Rosa (som var den enda färgen tillgänglig när jag försökte tidigare idag). Så ni som har problem, ge inte upp. Plötsligt kan det bara fungera.

Hej hur fick du rabattkod på 500? Jag försöker med kod från chatten och även nyhetsbrev men det funkar inte, supporten säger att man inte kan få något annat kod och de funkar tyvärr inte..

Permalänk

Förut kunde man använda 10%-koden från nyhetsbrevsregistreringen utöver inbytesrabatten på 2000kr vilket gav ett pris på under 3000 för Tab S8... Detta ser ut att ha stoppats nu. Det roliga är slut!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sagittarius A:

Produkt: Airpods Pro 2nd generation
Länk: https://shop.halebop.se/tillbehor/horlurar%20och%20ljud/airpo...
Kategori: Ljud
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=7054034
Pris: 2636kr

Ange koden hejbop20 vid checkout. Obs, går bara att betala med avbetalning.

Missade förra fredagen så perfekt att det erbjudandet kom tillbaka. Tack!

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Glöm inte att refunder fungerar via Samsung, dom ökade till 7.5% idag. Använde en SE K750i som inbyte och totalen inklusive cashback landade då på ~2800:- för S8:an.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Har ett sneaky tips för dig som vill ha Pixel 7 (ej Pro) för under 3000kr!

Så gick jag tillväga, det kanske går för dig också, men kan inte lova.

1. Gå till din lokala elgigantenbutik och visa upp erbjudandet med Pixel 7 och obegränsat med Tele2 för 399. Det är med 24 månaders bindningstid (299 abb, 100kr tele). Elgiganten, välj byt abb och ta Tele2
2. Säg att du inte vill ha bindningstid. Jag fick då erbjudandet om 399kr för abbet och 100kr tele 24 mån avbet.
3. Avtalet lyder: Tele2 obegränsad nytt nummer 399:-/mån, Pixel 7 100kr delbet 24mån och uppläggningsavgift 289kr.
4. Du får även betala 1kr i butiken. Jag fick frågan om jag tänkte säga upp det, säg nej, men att du inte gillar bindningstid.
5. Teckna det och logga sen in på Mitt Tele2 i appen och byt abbonemang till det minsta för 249kr/mån.
7. Logga in på mitt tele2 via hemsidan och leta rätt på kundnumret, lägg in det på efaktura i din internetbank.
7. Ring uppsägningsavdelningen och säg att du köpte det för att du bara behövde simkortet en månad och säg därför upp det med 1 månad uppsägningstid.
8. Säg även att du vill ha slutfaktura på telefon.
9. Slutsumma: 100*24+289+1+249 = 2939:- där 2938 ska komma på slutfaktura från Tele2 och 1kr betalas i butiken.
10. Jag återkommer när jag fått fakturan, men personen på uppsägningsavdelningen sa till och med en lägre summa för slutfakturan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Glöm inte att refunder fungerar via Samsung, dom ökade till 7.5% idag. Använde en SE K750i som inbyte och totalen inklusive cashback landade då på ~2800:- för S8:an.

<Uppladdad bildlänk>

Spännande om du får återkoppling så snabbt. Jag gjorde mitt köp i förrgår och har fortfarande inget inkommande hos Refunder. :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av civzen:

Kan ni sluta dela kod. Man kan inte använda på just tab s8, och troligvis alla black friday erbjudanden och om ni tänker köpa tillbehör från samsung.com/se kan ni använda den, gäller till 31 dec.
En kod som gäller är bf2022 och även en kod man får från samsung members som ger 5%.
(Och en kod man kan få från chatten/kundtjänst)

Rabatten gäller ett helt köp på samsung.com till 31 december 2022. Rabattens värde är ca 1000 kr och gäller på ett köp. Rabatten dras av automatiskt när du skriver in koden i kassan på samsung.com/se. Rabatten kan ej kombineras med andra erbjudanden

Dold text

Hur får man en kod från samsung members som ger 5%?

Permalänk
Skrivet av zin:

Bordet verkar inte vara elektroniskt enligt bilderna. De kanske trodde du menade detta bordet? Hittade även ett 70x140 för 200kr mindre. Är någon tusenlapp extra för elektroniskt alltså, så undrar om det verkligen är värt det.

Ja, märkligt. Skickade länken till bordet till människan i chatten och frågade explicit om bordet var elektriskt. Ska ringa och dubbelkolla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turqok:

Hur får man en kod från samsung members som ger 5%?

Samsungs egna app, finns i playstore, under förmåner

Permalänk
Medlem
Skrivet av civzen:

Samsungs egna app, finns i playstore, under förmåner

tack för snabb svar, tyvärr så hittar jag ingen kod där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av martinot:

Missade förra fredagen så perfekt att det erbjudandet kom tillbaka. Tack!

Måste man ta avbetalning?

Visa signatur

Main: i9-9900k | GIGABYTE Z390 AORUS Master |32gb Trident Z Neo RGB | Kraken X62 | MSI RTX 2080 X TRIO, EVO 970 1TB M.2 NVMe | Corsair RM850x V2 80+ | Fractal Design Define S2
Skärmar: 1x PG279Q 2x Asus VG27AQ1A IPS

Secondary: i5 11600k | Asus Rog Strix B560-I GAMING | 16GB Trident Z 3200Mhz CL14 | NZXT Kraken X53 240mm | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair SF750 80+ Platinum | Cooler Master NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeppan:

Måste man ta avbetalning?

Japp det måste man, men man kan betala hela kostnaden på en gång när man får första fakturan om jag fattar det rätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stidt-O:

Har ett sneaky tips för dig som vill ha Pixel 7 (ej Pro) för under 3000kr!

Så gick jag tillväga, det kanske går för dig också, men kan inte lova.

1. Gå till din lokala elgigantenbutik och visa upp erbjudandet med Pixel 7 och obegränsat med Tele2 för 399. Det är med 24 månaders bindningstid (299 abb, 100kr tele). Elgiganten, välj byt abb och ta Tele2
2. Säg att du inte vill ha bindningstid. Jag fick då erbjudandet om 399kr för abbet och 100kr tele 24 mån avbet.
3. Avtalet lyder: Tele2 obegränsad nytt nummer 399:-/mån, Pixel 7 100kr delbet 24mån och uppläggningsavgift 289kr.
4. Du får även betala 1kr i butiken. Jag fick frågan om jag tänkte säga upp det, säg nej, men att du inte gillar bindningstid.
5. Teckna det och logga sen in på Mitt Tele2 i appen och byt abbonemang till det minsta för 249kr/mån.
7. Logga in på mitt tele2 via hemsidan och leta rätt på kundnumret, lägg in det på efaktura i din internetbank.
7. Ring uppsägningsavdelningen och säg att du köpte det för att du bara behövde simkortet en månad och säg därför upp det med 1 månad uppsägningstid.
8. Säg även att du vill ha slutfaktura på telefon.
9. Slutsumma: 100*24+289+1+249 = 2939:- där 2938 ska komma på slutfaktura från Tele2 och 1kr betalas i butiken.
10. Jag återkommer när jag fått fakturan, men personen på uppsägningsavdelningen sa till och med en lägre summa för slutfakturan.

Köpte en Pixel 6A för ca 2.85k, lite sugen på att göra det och lämna tillbaka om det funkar.

Permalänk
Skrivet av skyw00lker:

Frågar igen, var hittar ni S8 för 3000k

Jag ser de bara för 5400

Du hittar svaret i tråden. Det har nog skrivits ungefär 8763 inlägg i ämnet. Ärligt talat är det nästan svårt att hitta inlägg som inte handlar om Galaxy Tab S8.

Permalänk
Viking
Skrivet av Zeppan:

Måste man ta avbetalning?

Jag kunde betala med kort och swish förra veckan.

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZG4T:

Är dem värda det priset? Behöver nya men det är mycket pengar

Fick hem mina idag och har testat dom nu under kvällen. Guldklass på NC. Lika bra som att sitta med Bose over-ear på sig. Ljudet är riktigt bra också. Så slå till för 2490 om du verkligen behöver ett par.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jussinho:

https://www.mediamarkt.se/sv/shop/abonnemang/kampanjer.html

Denna slog jag till på, Iphone 12 för 399 i månaden med obegränsad surf och24 månaders bindningstid.

Verkar i övrigt nästan omöjligt nuförtiden att hitta 24 månaders då de flesta verkar ha gått över till 36.

Lagen föreskriver max 24 månaders bindningstid när det gäller avtal om elektroniska kommunikationstjänster, alternativt "paketköp" där ett avtal rörande sådan tjänst ingår (t.ex. abonnemang + relaterad hårdvara, såsom mobilabonnemang + mobiltelefon).

https://telekomradgivarna.se/kunskapsbank/paketkop/ (klicka på "läs mer")
https://telekomradgivarna.se/att-teckna-avtal/bindningstider/
https://lagen.nu/2022:482#K7P8S1
https://www.hallakonsument.se/fragor-och-svar/1621939/tillate...

Visa signatur

Laptop: Dell Latitude E7270 | 12,5" FHD IPS | i5-6300U | 16GB RAM | 500GB SSD
Laptop: MacBook Air 13"
NUC: Intel i5-4250U | 8GB RAM | 250GB SSD