Bortskänkes - Tio år gammal speldator

Permalänk
Medlem

Bortskänkes - Tio år gammal speldator

Ger bort min gamla speldator till någon som behöver den bättre. Den har de sista fem åren stått oanvänd i garderoben men den har inga kända fel utan ska fundera perfekt. Den är cirka tio år gammal och komplett förutom hårddiskarna som jag behåller.

Skickas helst inte utan hämtas vid St Eriksplan hemma hos mig.

Av någon anledning kan jag inte lägga till en bild på datorn öppnad. Skickar gärna på mail vid intresse.

Läs hela annonsen här

Permalänk

hej! hämtar gärna upp den ifall det funkar att hämta efter den 20:e (just nu på semester)?
Bor på Fridhemsplan så det vore perfekt.

Permalänk
Medlem

Jag tar den gärna! Kan hämta på fredag eller under helgen.

Permalänk
Medlem

Jag tar den gärna. Kan hämta den idag snarast, eller när det passar dig bäst!

Visa signatur

Intel I9 10900K @5.0GHz | Gigabyte Z490 Vision G | Asus RTX 3080 Strix OC White | Corsair Vengeance LPX 64GB @3200Mhz | Intel 660p M.2 1TB | Samsung 850 Pro 512GB | Corsair HX1000i | Fractal Design Celsius+ S28 | Fractal Design 7 White | Varmilo x Ducky Miya69-Pro MX Brown | Zowie EC2-A | Asus VG259Q | Benq XL2411Z

Permalänk

Hej, hämtar gärna under dagen eller när du har tid!

Permalänk
Medlem

Varför skänker du den inte till barnensdator.se istället? Eller är den möjligtvis för gammal för det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av naaw:

Varför skänker du den inte till barnensdator.se istället? Eller är den möjligtvis för gammal för det?

Mycket hedervärt; detta står dock på hemsidan:
Vi tar ödmjukast emot såväl datorer som skärmar och delar.
Störst brist just nu är SSD-diskar och grafikkort, men allt under åtta år är av intresse.

Permalänk
Medlem

Tjenare kan köra ut o hämta den idag, säg tid och plats så löser vi det

Permalänk
Medlem

Hallå! Hämtar gärna imorgon!

Permalänk
Medlem

Skulle också väldigt gärna hämta den så snart du kan men antar att jag inte direkt är först på tur

Mvh David

Permalänk
Medlem

Hej, ställer mig gärna på kö ifall den blir kvar. Kan hämta under dagen idag eller senare ikväll.

Mvh
Emil

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad