Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Acer Nitro XV282K KVbmiipruzx

Halloj,

Köpte denna skärm något impulsivt i somras då jag köpte ett PS5, är sugen på att gå ned till QHD igen då jag aldrig lirar på PS5an.
Jag har kvitto men tyvärr slängt orginalkartong så ser gärna en affär med upphämtning.
Ser inga döda pixlar eller skavanker på skärmen, kommer självklart att kunna testas på plats . Kan även tänka mig ett byte!

Säljer till vem jag vill och allt det där. Detta är mer en intressekoll men om byte/summan blir det jag hoppas på avslutar jag annonsen.

God jul

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

2500 + upphämtning

Permalänk
Medlem

Hej! Har en ASUS 27" ROG Swift PG279Q 165 Hz G-Sync att byta med om det är intressant.

Visa signatur

CPU: Ryzen R9 7900x3d, CPU Cooler: Arctic Liquid Freezer iii 360 A-RGB, GPU: RX 7900 XT, MBoard: ASUS Prime x670-p, RAM: 32GB G.Skill Trident Z25 Neo RGB CL30 @ 6000Mhz, HD: Intel 660P 1TB M.2, Kingston NV2 500GB M.2, Monitor: LG OLED 55CX , Mouse: Asus ROG Strix Impact II, Case: ASUS ROG Strix Helios GX601, Keyboard: ASUS ROG Strix Flare RGB Gaming, PSU: In Win Commander 1500w, Headset: Turtle Beach Elite Pro 2

www.tradera.com/profile/feedback/2310698/mixansfaith

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr + upphämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Är nöjd med hur budgivningen ser ut, är hemma igen den 28e och avslutar annonsen 12:00 ☺️

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad