Permalänk
Medlem
Skrivet av Bl4ckIce:

Då kommer en här...
<Uppladdad bildlänk>

Noahs ark?

Visa signatur

Äsch...

Permalänk
Digital fyndjägare
Skrivet av NisseG91:

Noahs ark?

Rätt.

Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bl4ckIce:

Okej!

Jag har tyvärr inget spel på lager, någon annan får ta över!

Visa signatur

Äsch...

Permalänk
Medlem
Skrivet av NisseG91:

Okej!

Jag har tyvärr inget spel på lager, någon annan får ta över!

Börjar med en beskuren bild då:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenrisulvfan:

Stunt race FX?

Icke sa hicke!

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Icke sa hicke!

Nej, jag kom på det när jag sökte på bilder på internet, mer ögon på bilarna i det

Visa signatur

*5800X|B550M|64GB|RX7800XT|GX750W|Core V21|280AIO|2TB+2TB|1440p 240Hz

AMD Ryzen 7 @4,95GHz|Gigabyte Aorus Elite(rev1.3)|Corsair 2x32 LPX Vengeance 2666C16 @3600C20|Asus DUAL OC @990mV, 3,2/2,6GHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 4.0x4 Samsung 980 Pro 7000/5100 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Seagate 1TB i RAID 0|Acer Nitro XV272Uz 27" IPS 270Hz @240Hz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Börjar med en beskuren bild då:
<Uppladdad bildlänk>

Den grafiska stilen påminner om Origin/Bullfrog. Såg att de gjort ett racingspel, Hi octane, kan det vara det? Annars får jag leta microprose-titlar 😁

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Videoapan:

Den grafiska stilen påminner om Origin/Bullfrog. Såg att de gjort ett racingspel, Hi octane, kan det vara det? Annars får jag leta microprose-titlar 😁

Inte rätt

Permalänk
Medlem

Finns fler bilar också

Permalänk
Medlem

Antar att en oklippt bild kan hjälpa?

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

<Uppladdad bildlänk>

Antar att en oklippt bild kan hjälpa?

Trodde jag hade rätt bra koll på gamla "arkadrejsers" men ringer inte en klocka! (skämmigt)
Kan inte ens lista ut om det är ett gammalt arkadspel (från tex Namco) eller om det är en tolkning/konvertering på PC eller konsol

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Trodde jag hade rätt bra koll på gamla "arkadrejsers" men ringer inte en klocka! (skämmigt)
Kan inte ens lista ut om det är ett gammalt arkadspel (från tex Namco) eller om det är en tolkning/konvertering på PC eller konsol

Jag spelade detta i dos-läge på windows 95 har jag för mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Jag spelade detta i dos-läge på windows 95 har jag för mig

Då så, jag har lyckats leta mig fram till Speed Haste från 1995. Kallades budgetspel, kanske därför vi missat det..

Har inget speciellt på g, någon annan kan få posta

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Videoapan:

Då så, jag har lyckats leta mig fram till Speed Haste från 1995. Kallades budgetspel, kanske därför vi missat det..

Då kör jag, tack

Visa signatur

[Acase El Diablo][Intel Core I7 920][Moderkort Asus P6T Deluxe][3GB kit OCZ ddr 1333mhz][Asus HD4870x2][Corsair Powersupply 650W][1xSamsung Spinpoint 640gb][Windows Vista ultimate 64bit]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Videoapan:

Helt rätt!

Ett av mina första racing-minnen som jag fick lära mig att starta själv med någon fusklapp med kommandon

Har inget minne av att det var så bra direkt

Permalänk
Medlem
Skrivet av kreekill:

Då kör jag, tack

<Uppladdad bildlänk>

Verkar vara klurig så jag lägger upp 2 bilder till på laddskärm och main char med annat "vapen"

Visa signatur

[Acase El Diablo][Intel Core I7 920][Moderkort Asus P6T Deluxe][3GB kit OCZ ddr 1333mhz][Asus HD4870x2][Corsair Powersupply 650W][1xSamsung Spinpoint 640gb][Windows Vista ultimate 64bit]

Permalänk
Medlem
Skrivet av kreekill:

Verkar vara klurig så jag lägger upp 2 bilder till på laddskärm och main char med annat "vapen"

Hmm var inte så lätt... Är det ett N64 spel? Känns euro eller US semi-budget (inte japanskt)
Undrar hur fel man har...

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Hmm var inte så lätt... Är det ett N64 spel? Känns euro eller US semi-budget (inte japanskt)

Känns playstation... Junkyard... Trash... Hmm...

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Helt rätt!

Ett av mina första racing-minnen som jag fick lära mig att starta själv med någon fusklapp med kommandon

Har inget minne av att det var så bra direkt

Jag älskade detta när det kom, mycket för att jag inte hade något lika snyggt sen innan och så var musiken jättebra.
Men att jag inte kände igen det när det kom i tråden var ju dock märkligt, men jag hade nog för mig det var mycket snyggare
Och jag mindes inte alls att man kunde köra Nascar-liknande bilar i det.

Visa signatur

Aorus Elite X570, Ryzen 5800x3d, G.Skill Trident Z Neo 3600MHz, RTX4080S, NH-D15 (vet inte varför jag bytte från Nh-u12)

Permalänk
Medlem
Skrivet av kreekill:

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

Gubben är bekant men jag tror inte jag spelat det. Men efter lite efterforskningar med hjälp av ledtrådarna så hittar jag Trash It

Visa signatur

Aorus Elite X570, Ryzen 5800x3d, G.Skill Trident Z Neo 3600MHz, RTX4080S, NH-D15 (vet inte varför jag bytte från Nh-u12)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr Steed:

Gubben är bekant men jag tror inte jag spelat det. Men efter lite efterforskningar med hjälp av ledtrådarna så hittar jag Trash It

Korrekt! Trash It, Jag vet faktiskt inte mycket om spelet tyvärr Hälsar på hemma hos föräldrar över jul och öppnade ett skåp och där låg en skiva med Trash It. Spelade det mycket som liten, hade helt glömt bort att det existerade.

Skrivet av Roger W:

Jag hade det på PC men verkar som att ps1 versionen är den mest etablerade. Oklart om det fanns på andra plattformar.

Edit: Fanns på Sega Saturn också!

Skrivet av Kalasis:

Känns playstation... Junkyard... Trash... Hmm...

Du var så nära med Trash

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Då kör jag vidare med detta som jag tänker kanske är svårt men ni tar ju ofta spel som jag aldrig ens sett eller hört om.
Plattformen borde vara hyfsat lätt att identifiera i alla fall

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr Steed:

Då kör jag vidare med detta som jag tänker kanske är svårt men ni tar ju ofta spel som jag aldrig ens sett eller hört om.
Plattformen borde vara hyfsat lätt att identifiera i alla fall

<Uppladdad bildlänk>

Meteos?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Antte:

Det är mycket riktigt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tror inte den här har varit med förr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Antte:

Tror inte den här har varit med förr

<Uppladdad bildlänk>

Ledtråd: Spelet är känt under ett annat namn i Nordamerika.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Antte:

Ledtråd: Spelet är känt under ett annat namn i Nordamerika.

Det känns för lätt men jag drar till med Anno 1404

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomas1976:

Det känns för lätt men jag drar till med Anno 1404

Visst är det Anno 1404

Permalänk
Medlem

Då kör vi den här

Permalänk

Swat 4?