Permalänk
Medlem

i9-13900KF rx7900xtx Hell

i9-13900KF
H150i kyl
DDR 5600 32GB
Msi z690
Rad R X7900xtx Hell
Agg 1200W
Firecuda M2 1TB 5000Mb/s läs skriv
w11

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ursäkta men jag blev nyfiken på om jag missar något, är inte ditt pris en bra bit över vad delarna kostar att köpa nya?

Visa signatur

9900K - RTX 3080 MSI Gaming X Trio - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem

Glömde chassit och observera att Nätaggregat är på 1200w inte som dom man köper färdigbyggda som har typ 800w i9 och grafikkortet behöver bra med krut när dom kör hårt

Permalänk
Medlem
Skrivet av direxe:

Glömde chassit och observera att Nätaggregat är på 1200w inte som dom man köper färdigbyggda som har typ 800w i9 och grafikkortet behöver bra med krut när dom kör hårt

Absolut, på ett entusiastforum som detta tror jag att de allra flesta kan avgöra vilken styrka på PSU som de behöver.

Kanske kan du bygga ihop datorn på typ https://komponentkoll.se/ och länka så man ser exakt vilka komponenter det är?

Visa signatur

9900K - RTX 3080 MSI Gaming X Trio - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem

Lägger mig bara i för att föra vidare lite rådgivning om prissättning. Försök få med i annons om kvitton & kartonger finns med och hur gamla delarna är, kan vara värde i det och andra slipper fråga. Samt att person kan köpa ny dator med liknande delar om de måste ha nästintill identiskt och bortse från vad de själva egentlig vill ha för bygge till en billigare peng. Att de behöver göra kompromiss med vad som du hade för intresse till delar samt andrahandsvärde och garanti övertagning och de även inte vet vad du använt datorn till gör att värdet sjunker direkt i andra hand. Kanske testa budgivning? Lycka till oavsett

Permalänk
Skrivet av Swegatron:

Lägger mig bara i för att föra vidare lite rådgivning om prissättning. Försök få med i annons om kvitton & kartonger finns med och hur gamla delarna är, kan vara värde i det och andra slipper fråga. Samt att person kan köpa ny dator med liknande delar om de måste ha nästintill identiskt och bortse från vad de själva egentlig vill ha för bygge till en billigare peng. Att de behöver göra kompromiss med vad som du hade för intresse till delar samt andrahandsvärde och garanti övertagning och de även inte vet vad du använt datorn till gör att värdet sjunker direkt i andra hand. Kanske testa budgivning? Lycka till oavsett
https://komponentkoll.se/bild/WfrYF.png

+ Pris av win 11 och själva monteringen

Permalänk
Medlem

Okey, första gången jag försöker sälja här.

Såld

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad