Gigabyte GeForce RTX 3070 Aorus Master 8GB

Permalänk

Gigabyte GeForce RTX 3070 Aorus Master 8GB

Hejsan!

Tänkte kolla om det finns något intresse för detta kort.
Har haft det sen i somras, jag har själv köpt det begagnat och det finns inget kvitto.
Sitter i mitt NR200 just nu, har fungerat bra för mig. Lite högljutt i min mening dock! Tilläg är att det är under hög belastning som ljudnivån är lite hög för mig.

Är själv på jakt efter ett 7900 XT så byte med pengar imellan eller bara att någon vill sälja, så hojta till.

Vi kör bud med de sedvanliga förhållandena.

Avslutar på lördag den 8e

Finns i Uppsala trakten, jag kan skicka men köpare står för frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Rig: Ryzen 7 5800X - Crucial Ballistix Black 3200 Mhz 32 GB - MSI RTX 4060 TI OC 8 GB - Fractal Design Define C
Laptop: Macbook Pro M1 Max - 32GB - 14"
Media/Server: Raspberry PI 4 - 2 GB - Plex Media Server - KODI - PiHole - qBittorrent - HomeAssistant
Media/Server: NUC - i7-7567U - 32GB - Plex Media Server - Uptime Kuma - mineCraft - qBittorrent - 10 TB Storage
NAS: Zyxel 325v2 - 5 TB

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 600 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 650 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Rig: Ryzen 7 5800X - Crucial Ballistix Black 3200 Mhz 32 GB - MSI RTX 4060 TI OC 8 GB - Fractal Design Define C
Laptop: Macbook Pro M1 Max - 32GB - 14"
Media/Server: Raspberry PI 4 - 2 GB - Plex Media Server - KODI - PiHole - qBittorrent - HomeAssistant
Media/Server: NUC - i7-7567U - 32GB - Plex Media Server - Uptime Kuma - mineCraft - qBittorrent - 10 TB Storage
NAS: Zyxel 325v2 - 5 TB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk

Har noterat alla bud, jag kommer avsluta budgivningen ikväll vid 20:00 tänker jag så får vi se hur det ligger till då.
Kommer sen kontakta högst busande och sen gå vidare i turordning om det inte blir affärer.

Ha en fin lördag!

Permalänk

Verkar den säljas ?

Permalänk
Skrivet av potatis mos:

Verkar den säljas ?

Hat en köpare som ska komma förbi idag, uppdatera tråden efter det.

Mvh

Permalänk

Kortet är sålt, tack för visat intresse!

Permalänk

Annonsen är avslutad