Facebook trasig för mig

Permalänk
Medlem

Facebook trasig för mig

Så ser det ut när jag är inloggad på mitt konto. Testat med Chrome, Edge, Firefox och färsk installation av Opera. Mysko? iPhone appen fungerar. Även mobilversionen av Safari. Går inte gögra någonting som tex logga ut. Provat med annan dns än Internetleverantörens. Ignoitoläge funkar men så fort jag loggar in blir det samma.

Som sagt testat Opera för första gången men den webbläsaren är ju ett myller av funktioner som bara retar upp en. Höll på att bli tokig av allt som poppade upp.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Rekordmedlem

Skulle kunna vara nått säkerhetsprogram/brandvägg som gör nått om alla webbläsare i datorn påverkas.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk

Dum fråga kanske men har du testat på annan dator?

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

Dum fråga kanske men har du testat på annan dator?

Samma från Laptoppen. Provade logga in på tjejens konto inkognito och det gick. Provade sedan med mitt igen och fick samma elende. Måste ha inkognito läget för jag kan ju inte göra någonting som tex logga ut.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Skulle kunna vara nått säkerhetsprogram/brandvägg som gör nått om alla webbläsare i datorn påverkas.

Ingen ändring där. Fungerade normalt så sent som i morse. Kan ju inte vara ISP heller då FB går att använda på mobilen från WiFi. Men inte från Laptopen från samma WiFi och inte stationära över LAN.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av yrfhar:

Samma från Laptoppen. Provade logga in på tjejens konto inkognito och det gick. Provade sedan med mitt igen och fick samma elende. Måste ha inkognito läget för jag kan ju inte göra någonting som tex logga ut.

Testat att rensa cachen och cookies i chrome?

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6GT/s CL30 FURY Beast | Kingston Fury Renegade M.2 NVMe SSD Gen 4 2TB | MSI RTX 4060 8GB | Fractal Design Define S | MSI MPG A850G 850W | Thermalright Phantom Spirit 120 SE | Windows 11 Pro | AOC 27" AGON AG276QZD2 OLED QHD 240 Hz

Permalänk
Medlem

Testa byt IP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joppis:

Testat att rensa cachen och cookies i chrome?

Varför skulle jag göra det? Blir ju samma över andra webbläsare och till och med i inkognito läge så fort jag loggar in. Testade att rensa cashen ändå i Firefox men så fort jag loggade in blev det samma.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av pippisfarfar:

Testa byt IP

Hjälper inte, har ju testat med annan dator. Nytt ip från ISP går bara om jag stänger av internet 30 dagar. Net at once.

Visa signatur

Permalänk
Visa signatur

citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

ipconfig /flushdns hjälper inte.

Visa signatur

Permalänk

låter nästan som att du har cachad data/cookies som är felaktiga på din inlogg.. Testa installera om burken

Visa signatur

citera för svar

Permalänk
Medlem

Mysko det här men nu lämnar jag det åt sitt öde. Kanske FB är sur på mig eftersom jag inte har några vänner och bara använder det till grupper. Låt han plågas med att bara kunna använda mobilappen😮

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hm, inte bara jag som har problem med webbläsarversionen verkar det som.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det var Facebook själva som hickade för några användare. Fungerar nu åter normalt.

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Jag har inte kunnat skicka foton mm sedan igår via messenger, flera som har samma problem?
Funderar på att välja alternativ väg.

Permalänk
Inaktiv

Jag har inte kunnat skicka foton mm sedan igår via messenger, flera som har samma problem?
Funderar på att välja alternativ väg.

De har 4 timmar på sig att fixa detta, sen byter jag platform.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av anon343854:

De har 4 timmar på sig att fixa detta, sen byter jag platform.

Hade inte Zuckerberg eld i byxorna innan har han det definitivt nu

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av twit:

Hade inte Zuckerberg eld i byxorna innan har han det definitivt nu

@twit
Hoppas 😆😍