Tävla och vinn nya Fractal Design Terra – Mini ITX i nordisk design

Permalänk
Medlem

I vardagsrummet har jag fyndat en stor vägghylla på blocket. Den är fortfarande lite av en work in progress, på sikt kommer det finnas mer grönt, foton och Lego för ögats njutning. I skrivbordsdelen har jag en vision att montera en skärm på väggen och ha en familjedator för plugg, media och lite lättare spel när barnen blir äldre. För att detta ska kunna ske är ett snitsigt chassi ett måste och Terra lever upp till de högt ställda kraven! Jag tänker att den gröna modellen skulle passa som hand i handsken till höger om skrivbordet i bokhyllan. (Bonuspoäng för katt i bild??!)

Permalänk
Medlem

Bor lite smått och trångt så en liten grön dator skulle göra ett lite lagom avtryck i lyan.
Just nu tar den inte mycket plats så platt som den är på väggen men vad fint den gröna skulle passa med blommorna i den annars ganska biegea tillvaron.

Permalänk
Medlem

Håller på att fixa till ett litet kontor här i hemmet men det hade varit fint att kunna hålla golvet så fritt som möjligt. Ett litet Terra på bordet hade inte alls varit en dum lösning, skulle se betydligt finare ut också.

Permalänk
Medlem

Grattis @neontuna och @Trunko! 😀

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna : )

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Tack tack!
Längtar efter att få hem den lilla gröna!

Permalänk
Medlem

Tusen tack! Blev så glad. Kommer bli toppen verkligen!

Permalänk
Medlem

Stilfula ho...oh.. hörnor..right mkay...