Permalänk

Razer Orbweaver

Söker en Razer Orbweaver i så gott skick som möjligt

Läs hela annonsen här

Permalänk

Den kommer nog vara svår att få tag på eftersom den blivit ersatt med tartarus pro lycka till!

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

Jag har tipsat min kompis om din annons, han har en som han inte använder - och dessutom inte använde mycket ens när det begav sig. Återkommer om den dyker upp.

Permalänk
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

Den kommer nog vara svår att få tag på eftersom den blivit ersatt med tartarus pro lycka till!

Ja det är jag med på, men tartarus är tyvärr inte riktigt det jag letar efter, hoppas någon har en som är beggad som inte är helt svettig och slutkörd hehe...

Permalänk
Skrivet av superpwnguin:

Jag har tipsat min kompis om din annons, han har en som han inte använder - och dessutom inte använde mycket ens när det begav sig. Återkommer om den dyker upp.

Uppskattas!!

Hade satt stort pris på det!

Permalänk
Medlem

Har ett i nyskick. Kan PMa bilder på den vid intresse.

Permalänk
Medlem

Jag har en som jag testat 2-3 gånger sen har den blivit liggande för den inte var som jag tänkt mig.

Visa signatur

Amd Ryzen 5800x | Asus TUF Gaming B550 PRO | Intel Arc A750 | 2x16GB 3200Mhz Kingston FURY Beast DDR4 RGB | Fractal Design Define XL R2 Svart | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 850 Pro 256GB | Western Digital 4TB | Western Digital Red 3TB | 2st AOC 24G2U skärm | EVGA Supernova G2 850W | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Har en Orbweaver i fullgott skick, fullt fungerande. Skickar bilder om så önskas, och kan få iväg den redan idag.

Permalänk

Annonsen är avslutad