Permalänk
Medlem

Säljer en del grejer!

Hej! Säljer en del grejer, köptes av Osby0479 här på Sweclockers och fungerar perfekt lånar hans annonstext, köptes för typ 2 månader sedan av honom.

Xtrfy K5 white - komplett med box - Gateron linear ink black box switchar med tai hao keycaps och svart coiled calbe. Orignal switchar, sladd och keycaps medföljer.

Xtrfy H1 PRO Gaming Headset, köpte det helt nytt av säljaren på Sweclockers och har använt det i 2 månader nu.

Logitech PRO X Superlight svart, i bra skick. Komplett med låda och allt.

Tänker vi kör någon sorts budgivning..

Har ni mer frågor så bara hör av er

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej. Jag bjuder 450:- + frakt för Logitech PRO X.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kenneth61:

Hej. Jag bjuder 450:- + frakt för Logitech PRO X.

Noterat

Permalänk

Hej igen. Undrar bara hur välanvänd Logitech PRO X Superlight är och om du märkt av problem med sensorn & scrollnings hjulet. Läste på nätet att det varierar från mus till mus.
Mvh Kenneth

Permalänk

Ingen aning vad de kan vara värda eller hur skicket är, men bjuder 400kr +frakt för Xtrfy H1 PRO Gaming Headset

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brannigan:

Ingen aning vad de kan vara värda eller hur skicket är, men bjuder 400kr +frakt för Xtrfy H1 PRO Gaming Headset

Skickar bild PM snart bild på dem

Permalänk
Medlem
Skrivet av kenneth61:

Hej igen. Undrar bara hur välanvänd Logitech PRO X Superlight är och om du märkt av problem med sensorn & scrollnings hjulet. Läste på nätet att det varierar från mus till mus.
Mvh Kenneth

Hej, väldigt bra skick. Kan skicka bättre bild med lite mer ljus. Har inte märkt några problem kommer bild i pm!

Permalänk
Medlem

Xtrfy K5 white - 500 kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av upaflsh:

Xtrfy K5 white - 500 kr + frakt

Noterat

Permalänk

Hej igen. Ändra mitt bud för Logitech PRO X Superlight musen. 500:- inklusive frakt. ( spårbart brev/paket ).

Permalänk
Medlem
Skrivet av kenneth61:

Hej igen. Ändra mitt bud för Logitech PRO X Superlight musen. 500:- inklusive frakt. ( spårbart brev/paket ).

Noterat !

Permalänk
Medlem

Hörlurar sålda!

Permalänk

Fick pm affär eller?!?

Permalänk
Medlem

Tangentbord och mus finns kvar.

Mvh

Permalänk
Permalänk

W ever. Ha det

Permalänk
Medlem

Musen kvar?

Permalänk
Medlem

musen finns kvar

Permalänk
Medlem

500 + frakt för musen

Visa signatur

Fractal Design Define C - ASUS GTX 1070 DUAL OC 8GB - Gigabyte AX370 Gaming k3 - Ryzen 7 2700X, Crucial Ballistix Tactical DDR4 3000MHz 2x8GB - Samsung 960 Evo M.2 250 GB - Corsair RM750x

Permalänk
Medlem
Skrivet av adis99:

500 + frakt för musen

noterat

Permalänk
Medlem

musen såld