SSUPD Meshlicious Full Mesh PCIe Gen 4 Svart + EK AIO Basic 240

Permalänk

SSUPD Meshlicious Full Mesh PCIe Gen 4 Svart + EK AIO Basic 240

1. Meshlicious chassi som blev över efter övergång till annat. Det kördes omoddat så helt original och kartong + diverse tillbehör följer med. Jag är ganska säker dock att vissa skruvar saknades redan när jag fick det och då jag ändå klarade mig utan det resterande så gjorde jag mig inte besvär och kontaktade SSUPD om detta.

2. EK AIO Basic kylaren blev liggandes efter att jag återvände till luftkylning och fungerade bra innan dess. Det kan hända att man får köra igenom den nu så eventuella luftbubblor försvinner. Originalkartong + alla tillbehör finns kvar, inklusive ett oanvänt LGA1700 kit.

Allt kan skickas och köparen står då för eventuell frakt. Vi kör bud tills jag är nöjd så kontaktar jag köparen därefter.

Med vänlig hälsning

Rikard

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr EK AIO Basic + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr +frakt för kombon
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

800 och hämtar

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk

Bud noterade.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 850 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

🎮 • SSUPD Meshlicious (Full Mesh, ATX mod.) • Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero • Ryzen 9 5950X • EKW AIO 240 w/ 2x Noctua NF-A12x25 CBS (mount mod.) • G.Skill Trident Z Neo 4x8GB • Asus ROG RX 6700 XT (Quiet BIOS) • Corsair SF750 Platinum • WD Black SN850 2TB •
💼 • Dell Precision 7550
🎵 • Schiit Modi/Magni 3 w/ Beyerdynamic DT 990 Pro (250 Ohm)

Permalänk
Medlem

Vad önskar du ha för EK AIO-kylaren?

Permalänk
Nytt bud: 300 kr Bara för EK AIO Basic 240
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av raminasani:

300 kr Bara för EK AIO Basic 240

Jag har redan bjudit 500 kr för den om du scrollar upp lite.

Permalänk
Skrivet av Choppe:

Jag har redan bjudit 500 kr för den om du scrollar upp lite.

Stämmer bra och vi kan köra på det, 500 + frakt.

Jag har haft lite annat och göra så därav den lite sena återkopplingen, men jag hör av mig under morgondagen så ordnar vi med allt då.

Mvh

Permalänk

Annonsen är avslutad