Skärmar, högtalare, hörlurar med mera

Permalänk
Medlem

Skärmar, högtalare, hörlurar med mera

Dags att rensa lite i gömmorna så att man får lite plats!
Mer bilder kan ordnas på saker och ting om så önskas.

Saker i låda kan skickas utan problem, men endast upphämtning gäller för de lådlösa skärmarna och högtalarna.
Priserna är riktpriser högstbjudande gäller, upphämtning prioriteras alltid. Jag väljer själv vem jag säljer till.

Först ut är lite skärmar och högtalare.

1. Samsung CFG73 - 24" curved QLED, 144hz - 500kr
2. Samsung CFG70 - 24" curved QLED, 144hz - 300kr
Två likadana skärmar, CFG73 är den nyare revisonen med en annan fot.
CFG70 har ett litet jack i nedre högra hörnet på panelen, men fungerar i övrigt perfekt. Lämplig som sekundär skärm så säljes gärna som ett paket till ett lägre pris.

3. ASUS PG258 - 25" 240Hz - 1000kr
Komplett i låda med nätadapter osv.

4. HP x2401 - 24" kontorsskärm - 100kr
5. Samsung P2250 - 22" och gammal som gatan - Bortskänkes till någon bättre behövande.

6. Logitech Z-5500 - 500kr
Komplett bortsett från den trippla 3.5mm-kabeln, men tre separata kablar kan användas till surround istället. Inte använda på ett år, men har legat nerpackade i en låda i sovrummet så borde inte vara några konstigheter.

7. HyperX Cloud Stinger - 200kr
Helt nya i låda. Uppackade en gång men aldrig använda.

8. Seasonic 12VHPWR-kabel, vit - 150kr
I- och urkopplad en gång, användes under en månad medans jag väntade på nytt kit med sleevade kablar.
https://www.inet.se/produkt/6905624/seasonic-12vhpwr-vit

9. Epson EB-1761W - 500kr
Kompakt liten portabel projektor. Inget märkvärdigt bortsett från storleken.
720p, okänt hur länge lampan varit igång.

10. Logitech DiNovo Edge - 1000kr
Öppnad låda, aldrig använt. Oklart hur batteriet mår.
Modern klassiker och lite av ett samlarobjekt vid det här laget

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

Köper båda samsung skärmarna för uttsatt pris samt frakt. Mvh

Permalänk
Medlem

HP X2401 100 kr
Samsungskärmarna 700 kr
Hämtar i Malmö

Permalänk

Logitech ljudsystemet är intressant. Kan du frakta dessa?

Permalänk

Då kan jag kontra med 800kr för båda skärmarna samt upphämtning.

Visa signatur

Jag har ingen dator att visa upp här nere längre, men jag har en fräsig formel 1 bil i Lego!

Permalänk
Medlem
Skrivet av grönanskansen:

Köper båda samsung skärmarna för uttsatt pris samt frakt. Mvh

Upphämtning prioriteras som sagt, så de som är intresserade av det prioriteras.

Skrivet av Twohigh:

HP X2401 100 kr
Samsungskärmarna 700 kr
Hämtar i Malmö

Noterat, men Virre nedan har första tjing på samsungskärmarna i nuläget.

Skrivet av slayersweden:

Logitech ljudsystemet är intressant. Kan du frakta dessa?

Undviker det helst, fyller en flyttlåda utan extra emballage och väger enligt uppgift 20-25kg, så frakt blir väldigt dyrt och bökigt.

Skrivet av SwedenVirre:

Då kan jag kontra med 800kr för båda skärmarna samt upphämtning.

Noterat!

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

köper gärna Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Om möjligheten finns tar jag också Z-5500, lägger till 200kr! Känner verkligen att jag behöver det då jag och min japanska vän sjunger otroligt mycket karaoke! 🤣😂

Permalänk
Medlem

Samsungskärmarna är sålda och asus-skärmen är tyvärr inte längre tillgänglig.

Skrivet av Achh:

Om möjligheten finns tar jag också Z-5500, lägger till 200kr! Känner verkligen att jag behöver det då jag och min japanska vän sjunger otroligt mycket karaoke! 🤣😂

Väntar fortfarande på att höra tillbaka från TrAZZeL som hade lite förhinder. Hör jag inget från honom innan imorgon så är de dina istället

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur