Permalänk
Medlem

Gamingstol till 11-åring.

Tjo. Syrrans äldsta grabb fyller snart 11 och han önskar sig en gamingstol. Vad finns det som passar en liten fjärt som han??? Jag och päronen ska gå ihop men vill inte lägga för mycket. Kanske 1000-1500 max. Får gärna vara lite skrikiga färger som stör hans päron (speciellt min syrra )

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har för mig netonnet haft stolar i mindre storlek för barn. mellangrabben har en sån hos sin mor som dom köpte begagnat och den lever än även fast jag brukar sitta i den också och då är jag en tjock en..

Edit: äldre variant av denna har han
https://www.netonnet.se/art/gaming/gamingstolar-gamingbord/st...
och då sitter jag säkert i den 2 timmar i veckan med en överlast på nästan 20kg! och den har överlevt några år

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem
Skrivet av norrby89:

Har för mig netonnet haft stolar i mindre storlek för barn. mellangrabben har en sån hos sin mor som dom köpte begagnat och den lever än även fast jag brukar sitta i den också och då är jag en tjock en..

Edit: äldre variant av denna har han
https://www.netonnet.se/art/gaming/gamingstolar-gamingbord/st...
och då sitter jag säkert i den 2 timmar i veckan med en överlast på nästan 20kg! och den har överlevt några år

Den såg ju lite trevlig ut. Och helt ok pris. Många enklare ser ju mer ut som kontorsstolar men denna var ju rätt snygg. Får kolla vad päronen tycker.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Perrablerra:

Den såg ju lite trevlig ut. Och helt ok pris. Många enklare ser ju mer ut som kontorsstolar men denna var ju rätt snygg. Får kolla vad päronen tycker.

Fanns även en med rgb för typ 800kr

Visa signatur

here we go!

Permalänk

Jysks gamingstolar såg helt ok ut testsatt några för nått år sedan.

Dock är de ganska små kände jag så kan kanske va värt att ha i bakhuvet och kanske passar en 11 - nånting tonåring bättre som inte är nästan 2 m lång för de jag provsatt va rätt korta i ryggstödet.

Dock osäker på hur pass hållbara de är vet att min jysk stol jag hade för 15 isf år sen åkte ut efter typ ett år för då var stoppningen i sitsen helt nedsutten så man satt i princip direkt på plyfa skivan i botten.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

Jysks gamingstolar såg helt ok ut testsatt några för nått år sedan.

Dock är de ganska små kände jag så kan kanske va värt att ha i bakhuvet och kanske passar en 11 - nånting tonåring bättre som inte är nästan 2 m lång för de jag provsatt va rätt korta i ryggstödet.

Dock osäker på hur pass hållbara de är vet att min jysk stol jag hade för 15 isf år sen åkte ut efter typ ett år för då var stoppningen i sitsen helt nedsutten så man satt i princip direkt på plyfa skivan i botten.

Hade en Jysk tidigare. Hjulen höll ca ett år innan ett gick av på mitten med en redig smäll. Så nej är inte direkt sugen på deras stolar.

Nu verkar det som stolen kommer köpas av deras morfar så jag får sattas på lego (som vanligt) Blir en drake från Harry Potter

Visa signatur