Google drive prenumeration hack

Permalänk
Medlem

Google drive prenumeration hack

Finns det något sätt via VPN eller liknande (som YouTube prenumeration) att få ett lägre pris på Google drive? VPN via indien, Turkiet, Argentina?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mebbe:

Finns det något sätt via VPN eller liknande (som YouTube prenumeration) att få ett lägre pris på Google drive? VPN via indien, Turkiet, Argentina?

Det känns inte som rätt sak att snåla på. Om Google bannar dig för att du lurar dem så förlorar du tillgång till Google drive

Permalänk
Medlem
Skrivet av pine-orange:

Det känns inte som rätt sak att snåla på. Om Google bannar dig för att du lurar dem så förlorar du tillgång till Google drive

Har kört Youtube premium i flera år utan problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mebbe:

Har kört Youtube premium i flera år utan problem.

En här på forumet skrev att hans YouTube kontot blev bannat, han hade skaffat premium i något annat land

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Uppskattar att ni är oroliga för min skull men jag tar risken. Nu till frågan - någon som känner till något hack?

Permalänk
Medlem

Skapa ett nytt gmail konto med turkisk VPN, sätt upp betalning med ett turkiskt kreditkort och så borde det funka!
(eller priserna är i TRY, har inte testat att faktiskt aktivera drive)

Permalänk
Medlem
Skrivet av mebbe:

Finns det något sätt via VPN eller liknande (som YouTube prenumeration) att få ett lägre pris på Google drive? VPN via indien, Turkiet, Argentina?

Kort svar - ja.

Långt svar - anslut dig till land efter land för att se prisskillnaden.

Visa signatur

Zypher