In-Win 8.0.S.S Cube Chassi + fläktar

Permalänk
Medlem

In-Win 8.0.S.S Cube Chassi + fläktar

In-Win 8.0.S.S Cube chassi
Saknas ström/resetknapp tyvärr i frontpanelen, då jag köpte det begagnat och den tydligen hade lite korta interna kablar så det blev ful kabeldragning
Fås med en remote starter om man så önskar (en liten fjärrkontroll), själv har jag startat direkt på moderkortet.
Fattas en PCI bracket och original thumb screws..
Värt att nämna är att man max får plats med ett mATX moderkort i detta chassi.
Finns lite tillbehör, SSD tillägg till HDD burarna, hjul ifall man vill byta ut fötterna.

Börjar budgivning på 1500:-

6x Noiseblocker NB-eLoop Fan B12-PS Black Edition, snygga och tysta, men jag har gått över till RGB

Pris: 150:- styck billigare om man köper alla.

Skickas inte
Finns att upphämtas i Västra Göteborg

Betalning via swish

Läs hela annonsen här

Visa signatur

OS: Windows 11 Pro | CPU: AYYMD 7800X3D | GPU: 3080 OC Strix MB: ROG Strix B650 E-F | RAM: G.Skill DDR5 2x32GB 6000MHz CL30 | PSU: Corsair RM850i Chassi: Lian Li OC-O11 Dynamic EVO | AIO: EK-AIO Elite 360mm

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr Kan hämta :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Melkzor:

2 000 kr Kan hämta

Det är för mobo, processor, ram och kylare då antar jag? Du får gärna hämta idag i så fall!

Är det chassit så låter jag annonsen ligga uppe ett tag till.

Visa signatur

OS: Windows 11 Pro | CPU: AYYMD 7800X3D | GPU: 3080 OC Strix MB: ROG Strix B650 E-F | RAM: G.Skill DDR5 2x32GB 6000MHz CL30 | PSU: Corsair RM850i Chassi: Lian Li OC-O11 Dynamic EVO | AIO: EK-AIO Elite 360mm

Permalänk
Medlem
Skrivet av _ASG_:

Det är för mobo, processor, ram och kylare då antar jag? Du får gärna hämta idag i så fall!

Är det chassit så låter jag annonsen ligga uppe ett tag till.

PM

Permalänk
Medlem

Annons uppdaterad, sålt datordelarna.

Visa signatur