4th gen Stationär kontorsdator med 24 pin strömkontakt (inte 8 pin)

Permalänk
Medlem

4th gen Stationär kontorsdator med 24 pin strömkontakt (inte 8 pin)

Som rubriken lyder. Den kan sakna komponenter; jag har en hel del reservdelar hemma så inga problem, men allra viktigast är att den har 24 pin ATX strömkontakt på moderkortet. Hör gärna av dig om du har nåt liggande.
Pris går alltid att diskutera men tog 700 typ som genomsnitt.
Hämtar inom Stockholmsområdet och kan betala fraktkostnad så länge det är rimligt om affären hamnar utanför stadsgränserna.

Tack och ha det fortsatt mysigt o fint!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad innebär 4th gen? intel 4th gen?
Jag har en HP EliteDesk 800 G1 USDT iaf, vet inte om det är vad du söker. Tror ev inte den har 24 pin, utan något annat. Men säg till om det är intressant, sitter ev en i7 i den till och med

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@billyskate Helt rätt, intel 4th Gen är det jag är ute efter. Jag är ganska säker på att USDT och de flesta SFF modellerna har 8 pin kontakten som jag önskar aldrig kom fram till existens (hatar den så himla mycket just nu). Höll på med att konvertera en liten budget speldator för lille brorsan men hamnade i situation där 8 pin kontakt adaptern jag köpte 2 gånger från 2 olika platser vägrade funka så jag är ute efter lite större formfaktor datorer så jag slipper tänka på adapter för ström. Tack för erbjudandet, det passar inte mitt önskemål just idag, men håller det i åtanke om den dagen kommer

Permalänk
Medlem

Jag fattar, tänkte att det var lika bra att fråga ändå hoppas du hittar det du söker!

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade.

Permalänk
Medlem

@IQTRM Tack för förslaget. Tyvärr lider de av samma sak som datorn jag redan har (nämligen 8 pin strömkontakt)

Permalänk
Medlem

@billyskate Tack, det hoppas jag med
Fortsatt trevlig kväll!

Permalänk
Medlem

Löste problemet från annat håll så jag avslutar denna annons.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad