Permalänk
Medlem

Logitech G35 Hörlurar

Skänker ett Logitech G35 headset som är köpta på SweC marknaden för ett tag sedan.

Hörlurarna är knappt använda, trots att earpadsen är spruckna. Det är ett äldre par lurar där earpadsen har torkat ut.

Hörlurarna är inte speciellt bekväma, därför skänkes de bort! För att de ska passa mitt huvud måste jag dra ut huvudbandet till största storleken, de bör passa de flesta huvuden.

Prioriterar avhämtning!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar dom gärna mot frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skrock:

Tar dom gärna mot frakt.

En lokal medlem skrev före via PM och sa att han kunde hämta dem. Ifall det inte går igenom så hittar jag en låda och packmaterial för att skicka headsetet till dig!

Permalänk
Medlem

Kan bara kommentera att jag har samma lurar. Köpta begagnade och använda några år. Köpte nya pads i tyg. Var inte dyra alls. Tror de var eBay. Helt okej lurar om man orkar med sladd

Visa signatur

MSI Z87-GD65 Gaming Intel i5 4670K ASUS R9 280X CUII TOP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Awelon:

Kan bara kommentera att jag har samma lurar. Köpta begagnade och använda några år. Köpte nya pads i tyg. Var inte dyra alls. Tror de var eBay. Helt okej lurar om man orkar med sladd

Tack för tipsen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MartenSV:

En lokal medlem skrev före via PM och sa att han kunde hämta dem. Ifall det inte går igenom så hittar jag en låda och packmaterial för att skicka headsetet till dig!


Vill bara visa fortsatt intresse.
Tänkte ge dom till grabben å göra som en annan redan nämnt, hotta upp dom med nya kuddar först.
Förstår dock enkelheten med att bara ge dom till någon jämfört med att krångla med postning - helt OK

Permalänk
Medlem

Kvar?

Visa signatur

|Corsair crystal 570x|Gigabyte z690 Gaming X|Intel i7 13700k| Corsair H100i RGB XT| Gskill trident z 32gb ddr4 |Gigabyte Rtx 4090 gaming oc|Evga SuperNova G2 1300w|1x Samsung 980 pro 512gb| 2xIntel 660p 1tb|3xSeagate 16TB|Oled 48”CX|Sound Blaster AE-9 |Logitech Z906

Permalänk
Medlem
Skrivet av warzeta:

Det är en person som ska hämta dem nu i veckan

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad