Hej alla Sweclockers!
Tänkte försöka sälja mitt Nintendo Switch med Zelda BOTW som jag har slutat använda.
Konsolen har skyddsplast på skärmen sen jag köpte den vid 2017 så skärmen är repfri, annars finns det några få skönhetsmärken på baksidan. Skydden för joystickarna har suttit sen jag köpte den också men går lätt att ta bort, dem är inte limmade eller något sånt.
Ena joyconen är lättare att ta bort än den andra när den sitter fast på switchen, men den sitter fast utan problem vid användning så den går att använda som vanligt och för övrigt funkar den felfritt!
Den har stort sett varit i dockstationen och några fåtal gånger används i handen, den har transporterats med väskan när jag har tagit med mig den utanför hemmet.
Jag har inte provat att modda den så den är då standard som den kan bli.
Allt som syns på bilderna medföljer, det enda som inte följer med i grundpaketet är HDMI kabeln.
Jag skickar den vid begäran men köparen betalar frakten, annars finns den i Norrköping att plocka upp!
Jag provar med 2000 kr, jag vet inte helt vad den kan vara värd men vi börjar där så ser vi vad som händer
Läs hela annonsen här