Permalänk

Kontorsbord / Datorbord

Hello boys

Jag behöver hjälp..
Vet någon vart man kan få tag på ett liknande bord, färg och pris är mindre viktigt, det som framför allt är viktigt är att den finns plats för tagentbordet så som det finns på bilden, alltså att skärmen kan vara på bordet och tagentbordet under i 'hålet'.

(Sökt överallt själv)

Uppskattar all hjälp.

Puss

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Sockettopp:

Hello boys

Jag behöver hjälp..
Vet någon vart man kan få tag på ett liknande bord, färg och pris är mindre viktigt, det som framför allt är viktigt är att den finns plats för tagentbordet så som det finns på bilden, alltså att skärmen kan vara på bordet och tagentbordet under i 'hålet'.

(Sökt överallt själv)

Uppskattar all hjälp.

Puss

<Uppladdad bildlänk>

På bilden är det ju ett skrivbord och en separat hurts/avlastningsbord så vad är det du egentligen söker ?

https://www.ikea.com/se/sv/p/smussla-avlastningsbord-hylla-vi...

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk

Det jag söker är, just det som finns på bilden Alltså ett skrivbord (allt är/sitter ihop). Det viktigaste på bordet är att det finns plats för tagentbordet, så som det finns på bilden jag la upp.