Amazons Fallout-serie regisseras av Jonathan Nolan (Inte den Nolan, men hans brorsa)

Permalänk
Medlem

Det har, Fallit Utanför, mitt intresse sedan flera år.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Jag vet vad jag skall titta på under Fredagskvällen, med öl och nötter som tillbehör

Permalänk
Medlem

Blir att plöja torsdag kväll, hur många avsnitt på raken vet jag ej. Kan även bli så att vi pausar för att analysera. Sambon har liksom jag tusentals timmar i 76:an (bara pga covid-åren, jag lovar) medan jag även har några hundra timmar från 4:an och 3:an.

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ska snabbkolla - är det för mycket "budskap" så går den i sopen tillsammans med Rings of Power, Queen Cleopatra och Cpt Marvel.

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Medlem

Ja man får väll testa ett par avsnitt på fredagkväll.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Då hela skriptmanus läckt så blir det nog kanske att skippa då det verkar uruselt.

Permalänk
Medlem

Jajemen det ska ses. Inte spelat då jag inte uppskattar Bethesdas spel.

Visa signatur

LOL! Check this out! :)

Permalänk
Medlem

Kanske det!

Gillar konceptet med fallout men tycker inte om spelen.

Visa signatur

Att förespråka Mac på Swec är som att förespråka hybridbilar på en raggarträff i Mora.

Permalänk
Medlem

Nä, har för låga förväntningar och Amazon producerar bara skräp.

Permalänk
Medlem

Har inga förväntningar så det kan vänta.

Permalänk
Medlem

Tänkt att se men när alla avsnitt är ute. Denna vill jag binga.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo

Never fade away...

Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk

håller med ovan väntar nog tills det iaf finns några stycken avsnitt ute innan jag kollar dem.

känner ingen jättepanik över att få det kollat direkt är fortfarande lite delad över om detta kommer vara guld eller bajs trailern får mig lite tveksam.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Den har ju fått väldigt bra omdöme runt om på internet. FZ är nog de som gett sämst av vad jag sett. 93% på rotten. Bådar gott!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders190:

Tänkt att se men när alla avsnitt är ute. Denna vill jag binga.

Skrivet av Rouge of Darkness:

håller med ovan väntar nog tills det iaf finns några stycken avsnitt ute innan jag kollar dem.

känner ingen jättepanik över att få det kollat direkt är fortfarande lite delad över om detta kommer vara guld eller bajs trailern får mig lite tveksam.

Tydligen ska man kunna se samtliga avsnitt i första säsongen (8st) redan imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Keneay:

Tydligen ska man kunna se samtliga avsnitt i första säsongen (8st) redan imorgon.

Ooh! Tack då blir det att sätta igång redan imorrn då.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo

Never fade away...

Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem

Inga förväntningar men tänker se några avsnitt, kanske blir man hooked.

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | PG279QM 240Hz | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Razer Naga Pro | Razer Nari Ultimate
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2

Permalänk

Blir väl att kolla på fredag kväll då eller nått.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders190:

Tänkt att se men när alla avsnitt är ute. Denna vill jag binga.

Verkligen, sparar den som preppingförberedelse tills man någon gång i framtiden sitter i en bunker

Permalänk
Medlem

Nej, kommer avvakta recensioner och dylikt innan jag eventuellt tittar på den.
Amazons historik när det kommer till serier på senare tid har inte exakt imponerat på mig...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pacc:

Verkligen, sparar den som preppingförberedelse tills man någon gång i framtiden sitter i en bunker

Dom släpper ju alla på en gång?

Permalänk

Exakt när går den?
Något jag har kommit på är att det finns absolut inget skönare att sova till en riktigt bra film. Undantaget skulle vara att jobbväckarklockan ringer 04:00 och man stänger av dem och somnar igen. Jag är halvironisk, men det finns lite sanning i mitt påstående.

Permalänk
Medlem

Vart e Fallout..... ska ja behöva vänta till i morn förmidag eller lunch eller någe sådant som Disney kör med?

Skrivet av underd0g76:

Vill man ha liknande ögonöppnare rekommenderas The Orville starkt. Efter första säsongen artar den sig rätt bra. Synd att den lades ned.

Vad gäller Fallout. Ett avsnitt ska man väl ge sig på och se vad det är för något. Litar inte på att Amazon vet vad de håller på med med tanke på Rings of Power.

Orville är inte nedlagt, handlar mer om att Seth ska hitta tid till season fyra, Disney vill ha mer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av UncleDirty:

Orville är inte nedlagt, handlar mer om att Seth ska hitta tid till season fyra, Disney vill ha mer.

Där ser man. Men Disney...

Permalänk
Medlem

Ska bli en intressant serie, väntar med spänning. Jag ska försöka dra så många avsnitt på raken som jag orkar
Hoppas att den är med i tiden och inkluderande, med dagens samhällsverklighet inbyggd på ett bra sätt. Gör aldrig något om regissören tummar en aning på originalstoryn för att göra serien mer återspeglande av hur man nu för tiden ser på saker och ting. Strikt och storyfaschistiskt dret är både överreklamerat och gammeldags. Jag tror på den här serien!

Permalänk
Medlem
Skrivet av underd0g76:

Där ser man. Men Disney...

Dom gör ju saker rätt när de själva inte styr spakarna Shogun är helt fantastiskt!

Permalänk
Medlem

Nvm

Visa signatur

Nikon Z6 • Nikkor AF-S 14-24/2.8G ED • Nikon Z 24-70/4 S • Nikkor AF-S 200-500/5.6E ED VR • Manfrotto BeFree Advanced Twist • Benro TMA47AL • iOptron GEM28 • William Optics Redcat 51 v2 • Lunt LS50THa/B600 • Player One Neptune-M • Player One Apollo-M Mini • Player One Mars-C • GSO 6" Classical Cassegrain

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av Miska:

Finns uppe nu kollade precis.

Permalänk

Sett klart första avsnittet och är fast. Väldigt bra hittils inne på andra nu.

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk

Kommer serien ha 60fps cap?

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X /Radeon RX 6950XT / Gigabyte X570 AORUS ULTRA / 32gb Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz /, EVGA Supernova G2 850W PSU/ Lian-li O11 Dynamic /M.2 Samsung 950pro,WD BLACK SN750 /EKWB Watercooling 240+120mm radiator /Corsair Hydro X Series XC7 RGB / Corsair K70 RGB / Phillips 27" G-sync + 2st 27" AOC .