Luddig fråga om sida som inte fungerar utan internettillgång

Permalänk
Medlem

Luddig fråga om sida som inte fungerar utan internettillgång

Hej jag har investerat i en trading metod för fotboll för att utöka min portfölj av strategier

Nu finns det två web online sidor som man skriver in aktuella odds och som räknar ut vilka insatser man ska använda för olika alternativ för avsluta traden

Dom är på en medlem sida med användare namn och lösenord
Men jag spara båda web sidorna som HTML sidor på datorn och kan använda dom utan att vara inloggade
På trading sidan

Men dom fungerar inte utan internet

Så ligger koden på nätet för uträkning sidan som laddas när jag startar min sparade HTML fil

Är inte hemma nu men kan senare ladda upp HTML filen
Undrar och vet att man kunde göra det förut att spara offline och köras utan internet

Men om koden ligger som fil på nätet och HTML filen bara är ett skelett för att visa koden så hade jag velat ladda ned den på något sätt

Fått tips med Fiverr och hitta en billig kodare som sista alternativ
För dom som kör prenumarionen vill att man endast ska ha tillgång till dessa medans man är medlem

Mvh

§ 3.1 - Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.
Permalänk
Medlem
Skrivet av pompado:

Hej jag har investerat i en trading metod för fotboll för att utöka min portfölj av strategier

Nu finns det två web online sidor som man skriver in aktuella odds och som räknar ut vilka insatser man ska använda för olika alternativ för avsluta traden

Dom är på en medlem sida med användare namn och lösenord
Men jag spara båda web sidorna som HTML sidor på datorn och kan använda dom utan att vara inloggade
På trading sidan

Men dom fungerar inte utan internet

Så ligger koden på nätet för uträkning sidan som laddas när jag startar min sparade HTML fil

Är inte hemma nu men kan senare ladda upp HTML filen
Undrar och vet att man kunde göra det förut att spara offline och köras utan internet

Men om koden ligger som fil på nätet och HTML filen bara är ett skelett för att visa koden så hade jag velat ladda ned den på något sätt

Fått tips med Fiverr och hitta en billig kodare som sista alternativ
För dom som kör prenumarionen vill att man endast ska ha tillgång till dessa medans man är medlem

Mvh

..Va?

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]

Permalänk
Medlem

Tycker att du ska fortsätta betala för tjänsterna istället för att snylta på andras personers arbete.

Permalänk
Hedersmedlem

Har du inte ens råd att betala för fotbollsstatistiken så kan det inte vara någon särskilt bra avkastning på den här "investeringen"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem

Vilket forum Dom snyltar på något man redan bemästrar, hyra program som är så simpla för 300 per månad och några tusen per år, vilket skämt.

Tar kontakt med en programmerare.

MVH

Permalänk
Medlem
Skrivet av pompado:

Vilket forum Dom snyltar på något man redan bemästrar, hyra program som är så simpla för 300 per månad och några tusen per år, vilket skämt.

Tar kontakt med en programmerare.

MVH

Ide: Du startar en Youtube-kanal om hur du och indiern samarbetar om att utveckla programmet. Jag lovar att titta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pompado:

Vilket forum Dom snyltar på något man redan bemästrar, hyra program som är så simpla för 300 per månad och några tusen per år, vilket skämt.

Tar kontakt med en programmerare.

MVH

Du kan ju alltid göra business av det och sälj det till ett fast pris när du väl hittat utvecklare som kan skapa det simpla programmet.

Permalänk
Medlem

Uppgifterna som visas hämtas säkert dynamiskt från servern. Dessa finns inte i HTML-dokumenten som du sparar ner på din disk utan måste kopieras från skärmen (vanlig copy-paste). Hur informationen hämtas från servern framgår av den javascript-kod som HTML-dokumentet hämtar och kör, allt finns däri, det är bara att hämta del för del och börja nysta. Inloggningen registreras dock på servern, så den är i regel svår att överlista, d.v.s. den släpper nog inte ifrån sig uppgifterna utan en korrekt inloggning även om du simulerar en hämtning enligt de metoder som finns i javascript-koden.