Sennheiser HD650, FiiO BTR5, Grado GW100, Apple TV HD, ASUS Blue Cave
Dags att tömma en hylla! Kör budgivning fram tills tisdag den 16e, alternativt tidigare om priset är rätt. Känns startbud för höga så hojta, gissar mig fram utifrån tidigare annonser. Avhämtning på Södermalm, alt. så skickas det med PostNord.
Sennheiser HD650, bud från 1000:-
Med 3m 6.3mm kabel samt 6.3mm till 3.5mm adapter. Köpt begagnat på Hifitorget.se cirkus 2019, blev aldrig riktigt använda då jag fastnade för annan modell. Bygelvadderingen är utbytt mot HD 600 varianten av tidigare ägare, samt plastbitarna som håller fast den (står "Made in Germany" istället för "Made in Ireland"). Använda men i väldigt fint skick, tveksamt om tidigare ägaren ens har använt dem själv. Köps de tillsammans med FiiO BTR5 så skickar jag med en balanserad Kina-kabel med 2.5mm anslutning.
FiiO BTR5, bud från 800:-
Med tillhörande plastfodral med spänne samt ett använt och ett helt nytt skinnfodral då säljaren skickade dubbelt. Köpt från FiiO's AliExpress butik vid release 2020. Väldigt fint skick, alltid suttit i fodral och skulle gissa på 80-100 cyklar på batteriet. Smidig liten Bluetooth D/A-omvandlare/förstärkare perfekt till ett par IEM's, eller om du vill lata dig på soffan med ovan HD650. Fungerar givetvis även över USB till valfri enhet.
Grado GW100, bud från 800:-
Med USB samt 3.5mm kabel, ModMic fäste på höger kåpa. Inköpta här på marknaden för ett gäng år sedan, användes under drygt en månad innan jag fastnade för annan modell. Använda men i väldigt fint skick. Härliga öppna Grado's med lite varmare ljud än deras signatur, mycket sköna som "hemma" hörlur! 1st gen, ej senare GW100X.
Apple TV HD (4th gen), bud från 400:-
Med strömkabel samt 1st gen Siri kontroll. Har inte den blekaste varför jag har den eller var den kommer ifrån, men fungerar utan anmärkning! Lite repig på plasten men inget som stör om den inte står under en spotlight. Minns ej om det är en 32 eller 64 GB modell, så vi säger 32 med en eventuellt positiv överraskning.
ASUS Blue Cave, bud från 200:-
Med nätdel. Köpt på Webhallen 2019-06-25 och körts fram tills förra månaden, i gott skick. Fungerar utan anmärkning, men är ju såklart en äldre router med F/W senast uppdaterad 2022-03-11. Då den kör en Intel SoC så stöds mig veterligen inte Asuswrt-merlin eller dylikt, men har inte sökt på det nyligen. Hade inte rekommenderat att köra den som router (tror jag, är inte direkt insatt i säkerheten kring det), men duger fint som en AP eller med ASUS AiMesh.
Om någon mot all rimlig förmodan har nytta av allt, så löser vi såklart något paketpris. Allt gott!