Google/Gmail + Youtube och 2FA problem

Permalänk
Medlem

Google/Gmail + Youtube och 2FA problem

Jag hade den absolut fantastiska idén om att förnya alla 2FA-koder på alla mina konton som en del av en årlig säkerhetsuppdatering.

Det gick jättebra tills jag kom till Google/Gmail och Youtube.

På mitt Google/Gmail-konto är 2FA aktiverat, detta konto har också ett varumärkeskonto, med 2FA aktiverat.
Men båda 2FA är olika/separata (tillagda vid olika datum), så jag måste troligen ta bort och sedan förnya på båda.

Det är bara det att jag inte kan göra NÅGOT på varumärkeskontot, det skickar mig bara till en 403-sida som anger följande;

"403. Ett fel har uppstått. Du har inte behörighet att komma åt den här sidan. Tyvärr vet vi inte mer än så."

Jag har full tillgång att göra ändringar på mitt Google/Gmail-huvudkonto, men jag vågar inte ändra något där, ifall att det kanske påverkar varumärkeskontot på något sätt och jag förlorar tillgången till det.
Mitt huvudkonto är också listat som "ägare/underhållare/admin" för varumärkeskontot när jag kollar upp det.
Någon som känner till/hört om 403-felmeddelandet på varumärkeskonton?

Varumärkeskontot är inte heller "Youtube Begränsat", om den informationen gör någon skillnad

Visa signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2000 250GB + A2000 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |