Permalänk
Medlem

HP 260 G3 DM Business PC

Hej,

Jag säljer en dator som jag tog över från mina morföräldrar nu när min morfar gick bort. Det är en dator som de köpte för ett par år sedan men i princip aldrig har använts.

Jag hade tänkte att använda den till diverse saker men inget har blivit av så tänker att kanske någon annan har bättre användning av den.

Spec
Processor: Intel Core i5-7200U Processor
Grafikkort (integrerat): Intel HD Graphics 620
Hårddisk: 256 GB SSD
Ram: 8 GB DDR4-2133 SDRAM
Operativsystem: Windows 10

Se mer info här https://support.hp.com/lv-en/document/c06098154

Datorn säljs utan skärm, tangentbord eller mus.

Tänker mig bud med en start på 500kr + eventuell frakt. Budgivningen löper till och med lördag klockan 10:00 men får jag ett bud jag är nöjd med kan jag eventuellt avsluta den tidigare.

Jag behåller mig rätten att neka bud, inte sälja alls.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 600 kr
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr + frakt
Permalänk

Hej! Vad jag kan se verkar den inte klara Windows 11, stämmer det? Mvh Tobias Jansson

Permalänk
Medlem
Skrivet av jansson_to:

Hej! Vad jag kan se verkar den inte klara Windows 11, stämmer det? Mvh Tobias Jansson

Hej,

Det har jag faktiskt ingen aning om, så kan tyvärr ej svara på det!

Mvh
Pontus

Permalänk
Medlem
Skrivet av jansson_to:

Det gör den ej, Windows 11 stöds från och med Intels 8:e generationens processorer

Permalänk
Medlem
Skrivet av n0xi:

Det gör den ej, Windows 11 stöds från och med Intels 8:e generationens processorer

Det går alldeles utmärkt att köra windows 11 på den. Jag kör win 11 på min i5 6500 utan några problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meta83:

Det går alldeles utmärkt att köra windows 11 på den. Jag kör win 11 på min i5 6500 utan några problem.

Stöds inte officiellt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av n0xi:

Stöds inte officiellt.

Ja, det stämmer men det betyder inte att det inte går att köra win 11 på den för det gör det ju. Jag kör även win 11 på min jobb pc som har i7 7700 sen win 11 släpptes utan några problem heller.

Permalänk
Medlem

Imorgon lördag klockan 10:00 avslutas budgivningen! Ledande bud är i dagslägen 700kr.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 800 kr + frakt
Permalänk
Nytt bud: 1 000 kr + frakt
Permalänk
Medlem
Skrivet av sweking_vxo:

1 000 kr + frakt

Då var budgivning avslutad och detta budet vann. Skickar DM till dig