HTC Vive + Wireless Adapter kit

Permalänk

HTC Vive + Wireless Adapter kit

Efter en rensning hemma så blir det att göra sig av med detta efter ommöblering och i och med detta inte har någon vettig plats att ha en specifik spelplats för det.

Fungerar felfritt, dock finns inget kvitto kvar mer än på wireless adaptern som köptes förra året.
Hade wireless adaptern inskickad till HTC för service då den först inte ville fungera (upptäcktes inte av HTC's mjukvara) men efter service så fungerar allt som det ska.

Inga repor eller skavanker på det och allt är rengjort, finns möjligen några små skråmor på handkontrollerna efter användning när de ha slagit samman men inga jag kunde se (men jag har glasögon av en anledning).

Vet inte något direkt pris, men tänker 1500 för allt är vettigt att börja med annars får ni komma med bud
Det går att fraktas men det kan komma att kosta en slant, vet inte riktigt vad det kan dra iväg på.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 500 kr 1500 plus postnord frakt! Kan betala över swish
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Hej, hur länge tänkte du hålla annonsen öppet på ett ungefär?

Permalänk

Jag kör till veckans slut är idén, så stänger den 22:a och kan skicka den 23:e

Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur