Permalänk
Medlem

CM NR200P MAX v2 PSU

Håller på att plocka ihop delar till nytt bygge under rean och nu när inet sänkte priset på NR200P Max v2 kunde jag inte låta bli eftersom jag länge velat bygga SFF.

När jag kollar vilken aio/psu som ingår verkar det som att PSUn (CM v850 gold?) inget är att ha. Full hastighet på fläkten mest hela tiden. Någon som har köpt samma bundle eller har samma nätagg och kan verifiera/dementera?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robiban:

Håller på att plocka ihop delar till nytt bygge under rean och nu när inet sänkte priset på NR200P Max v2 kunde jag inte låta bli eftersom jag länge velat bygga SFF.

När jag kollar vilken aio/psu som ingår verkar det som att PSUn (CM v850 gold?) inget är att ha. Full hastighet på fläkten mest hela tiden. Någon som har köpt samma bundle eller har samma nätagg och kan verifiera/dementera?

Cm gör väldigt bra psu så vet inte vem som sagt att den går 100% hela tiden? Isåfall låter det som den personen legat över tröskeln för värme eller utnyttjad last?

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 4x Noctua A14x25 2xT30, 1x Noctua A12x25, 3x ek loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Cm gör väldigt bra psu så vet inte vem som sagt att den går 100% hela tiden? Isåfall låter det som den personen legat över tröskeln för värme eller utnyttjad last?

Det är inte en person som rapporterat detta utan det finns massvis på typ reddit men det pratas om två olika versioner och vissa säger att den nya är bättre.

Tänkte om någon vet vad som gäller nu 2024