Automatiskt följa sina egna trådar?

Permalänk
Inaktiv

Automatiskt följa sina egna trådar?

Jag har märkt att jag inte får notiser när folk svarar i mina trådar. Kollade under inställningar om jag har råkat bocka av det men ser bara följande alternativ:

• Följ automatiskt trådar där jag deltar (uncheck)

• Visa notis vid nya inlägg i följda trådar (check)

Jag får notiser från trådar jag aktivt valt att följa men jag vill inte följa ALLA trådar jag skriver ett inlägg i, däremot vill jag ju alltid få notiser från trådar jag själv har skapat, men det går alltså inte?

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej! Det stämmer att vi inte erbjuder det som funktion. Det är inget som vi planerar att implementera i närtid, men en god idé som kommit på tal tidigare.

Permalänk
Inaktiv

Tråkigt att man inte automatiskt kan bevaka sina egenskapade trådar. Jag får helt enkelt bli bättre på att aktivt bevaka mina nyskapade trådar. Bara jobbigt att bevaka alla trådar jag skriver i, där förväntar jag mig istället citering om man vill ha svar av mig.

Hoppas funktionen kommer i framtiden.

Permalänk
Skrivet av anon356120:

Tråkigt att man inte automatiskt kan bevaka sina egenskapade trådar. Jag får helt enkelt bli bättre på att aktivt bevaka mina nyskapade trådar. Bara jobbigt att bevaka alla trådar jag skriver i, där förväntar jag mig istället citering om man vill ha svar av mig.

Hoppas funktionen kommer i framtiden.

det kan du på sätt och vis göra.

gå till din profil och öppna länken "skapade trådar" så får du en lista med alla trådar du skapat.

kommer du till en lista som ser ut såhär med alla dina skapade trådar där du kan se när senaste inlägg gjordes och av vem.

sätter du dessutom bock för trådarna så kan du välja att bevaka/avbevaka valda trådar i rutan längst ner.
men ja den gör det nog inte automagiskt vid trådskapandet.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Rouge of Darkness:

det kan du på sätt och vis göra.

gå till din profil och öppna länken "skapade trådar" så får du en lista med alla trådar du skapat.

<Uppladdad bildlänk>

kommer du till en lista som ser ut såhär med alla dina skapade trådar där du kan se när senaste inlägg gjordes och av vem.
<Uppladdad bildlänk>

sätter du dessutom bock för trådarna så kan du välja att bevaka/avbevaka valda trådar i rutan längst ner.
men ja den gör det nog inte automagiskt vid trådskapandet.

Hade faktiskt redan gjort det men bra tips för andra. Gäller bara att komma ihåg att aktivt bevaka varje ny tråd man skapar i fortsättningen. Är väldigt ovan vid att inte automatiskt bevaka trådar jag själv har skapat. Känns unikt för SweClockers men många andra sidor kör väl XenForo där det ingår som standard.

Permalänk
Medlem

Inte automatiskt, men du kan ju trycka på följ tråden längst ner till höger på varje enskild tråd