Permalänk
Medlem

Bitfenix Phenom Mini skänkes

Hallå bois and gurls

Precis bytt chassi på päronens dator och tänkte att det är bättre att skänka än att åka till återvinningen.

Så ett styck vitt Bitfenix Phenom Mini. I bra skick förutom att gummiytan på ovansidan och fronten har ruttnat och blivit kladdig. Torkade av det mesta med t-sprit. Tyvärr ledde detta till att lite av färgen åkte med(whups) på ovansidan. Fronten känns fortfarande lite kladdig.

I övrigt är chassit komplett och jag ska se om jag kan hitta skruvsatsen.

Chassit finns i Hyssna.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är inte intresserad av chassit men är chockad över att någon annan från Hyssna hänger här.

Permalänk
Medlem

Mycket intresserad! Ska se om jag har vägarna förbi bara! Du råkar inte ha vägarna förbi Skövde någon gång inom överskådlig framtid?

Permalänk
Medlem

För att vara ett så gammalt chassi och mini-itx på det så är jag mäkta imponerad över hur bra plats för GPU det har, 33cm!

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ehrix:

Mycket intresserad! Ska se om jag har vägarna förbi bara! Du råkar inte ha vägarna förbi Skövde någon gång inom överskådlig framtid?

Tyvärr inte, det nordligaste jag brukar åka är Ulricehamn.

Du är dock välkommen om du har vägarna förbi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moriquende:

Tyvärr inte, det nordligaste jag brukar åka är Ulricehamn.

Du är dock välkommen om du har vägarna förbi

Jag ska till Landvetter på morgonen den 1:a januari och hem igen på kvällen den 8:e. Skulle kunna kika förbi då om det passar för dig!

Annars släpper jag det till någon annan

Permalänk
Avstängd

Jag kan hämta vid tillfälle, besöker min mor i Skene då och då

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ehrix:

Jag ska till Landvetter på morgonen den 1:a januari och hem igen på kvällen den 8:e. Skulle kunna kika förbi då om det passar för dig!

Annars släpper jag det till någon annan

Båda datumen funkar för mig

Hoppas det inte är allt för tidigt på nyårs morgonen bara 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Moriquende:

Båda datumen funkar för mig

Hoppas det inte är allt för tidigt på nyårs morgonen bara 😂

Toppen! Skickar ett pm!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad