Permalänk
Medlem

Ny Remarkable 2 samt ny penna

Säljer min nya reMarkable 2 platta. Har bytt ut både laptopen och reMarkable 2 mot en mer avancerad surfplatta.

Eftersom jag fick ett garantiproblem under garantitiden så valde reMarkable att ersätta den men en helt ny platta. Den levereras från deras lager om ca 5 arbetsdagar. Kan uppvisa bevis om så önskas.

För er som inte använt dessa plattor innan så är reMarkable en skrivplatta med E-ink skärm,
Det känns som att skriva på papper så perfekt för att ta anteckningar eller rita.
Jag har använt min tidigare platta i studier(antecknat på pdf filer), på jobbet eller för hobby,
Eftersom jag ansåg att pennan var för tung och hård så köpte jag en staedtler penna för att använda istället, personligen anser jag den är bättre eftersom den känns som en riktigt penna. Pennan som kommer med här är min reserv som fortfarande ligger i en oöppnad kartong, jag väljer att behålla den andra pennan för en annan ritplatta.
Har även läst lite på den med pdf böcker. En fördel mot surfplattor är att skärmen inte har något blåljus.

Skyddet som kommer med har inte några märken.

Vad som ingår
- Ny skrivplatta
- Skydd enligt bild
- Ny staedtler penna

Frakt och avhämtning erbjuds.

Har ni frågor om plattan eller undrar något annat så ställ gärna innan köp.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 2000kr+frakt

Permalänk
Skrivet av Aiwzor:

Bjuder 2000kr+frakt

Betalade 3500 + frakt/köpskydd för exakt denna produkt på blocket i fredags. Idag tog hon bort annonsen och jag fick återbetalning. Hon la även upp den på nytt för ett högre pris på blocket. Ni får göra vad ni vill med den information men tyckte jag kunde nämna detta iallafall.

Permalänk
Medlem

2500:- + frakt

Permalänk

3000 + frakt

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad