Chromecast med Google Tv - reklam på Youtube med premium

Permalänk
Medlem

Chromecast med Google Tv - reklam på Youtube med premium

Hej jag köpte för kanske ett år sedan en Google tv, efter ett tag började det strula med att jag började få reklam i Youtube appen.

Jag har testat att ta bort mitt konto ifrån Google tv och sedan lagt till den igen tre gånger, detta hjälpte inte.
Jag har installerat om Youtube appen ett flertalet gånger utan att det hjälper.
Jag har installerat om Google tv två gånger utan att det hjälper..

Jag har inte reklam genom mobilen, på datorn, på Ipad eller någon annan tjänst utan endast genom Google tv..

Nu för några dagar sedan började även min fru få reklam på sitt konto, så nu börjar jag tröttna lite då ingen av oss kan kolla reklam fritt på tvn.

Har någon haft samma problem? Googlat lite men blir inte direkt klokare..

Finns det några alternativa Youtube appar man kan ladda ner som faktist stödjer inlogg med Youtube konto? Har kikat runt lite men dem flesta verkar vara vara Reklam fritt utan inlogg.

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Medlem

Om du betalar för en tjänst som inte funkar som det ska så bör du i första hand ta upp det med support. https://www.youtube.com/t/contact_us

Permalänk
Medlem
Skrivet av dlq84:

Om du betalar för en tjänst som inte funkar som det ska så bör du i första hand ta upp det med support. https://www.youtube.com/t/contact_us

Har svårt att tro att Google faktist bryr sig?

Visa signatur

Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av tonix:

Har svårt att tro att Google faktist bryr sig?

Tolkar det som att du inte ens försökt.

Permalänk
Medlem

Det låter som att Youtube-appen kör utan inloggning? Eller ser du dina prenumerationer osv när du kör appen?

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6GT/s CL30 FURY Beast | Kingston Fury Renegade M.2 NVMe SSD Gen 4 2TB | MSI RTX 4060 8GB | Fractal Design Define S | MSI MPG A850G 850W | Thermalright Phantom Spirit 120 SE | Windows 11 Pro | AOC 27" AGON AG276QZD2 OLED QHD 240 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joppis:

Det låter som att Youtube-appen kör utan inloggning? Eller ser du dina prenumerationer osv när du kör appen?

Vi är inloggade, både jag och min fru ser våra olika prenumerationer/favoriter/spellistor osv på våra konton

Visa signatur